fredag 13.

lene80

Forelsket i forumet
noen som er overtroiske her? i morgen er det fredag den 13.noen som er spesielt uheldige den dagen?[;)]

nei faktisk så har jeg heller hatt mye hell de dagene jeg[:D]

oj....nevøen min blir 4 år imorra, kanskje det går skjeisen med kakebakinga til søstersen da..hehe[:D]

Har aldi opplevd noe før men jeg liker ikke den dagen alikevel........[&:]

Har aldri hatt noen negative oplevelser med den dagen jeg. men tenker litt på det allikevl...og hvis det hadde skjedd meg noe negativt så hadde jeg sikkert skyldt på datoen!

Vær forsiktige da![:D]

Klem, m

Er ikke overtroisk, så den dagen er som alle andre dager[;)]

ORIGINAL: nettemor

Er ikke overtroisk, så den dagen er som alle andre dager[;)]

Som om jeg skulle sagt det selv!! [:D]

Har aldri opplevd noe negativt på sånne dager....men man vet jo aldri hva som skjer..... Tenker alltid....: oi, fredag 13...huff... men går alltid bra..[:D]

bestefaren min er født fredag den 13, så han sier det er en lykke dag!!hehe.. [:D]

å vi skal hjelpe noen venner av oss å flytte imorgen, satser på at alt går bra! [;)]

i vår familie er det vel heller en lykkedag[:D]
er kjempemange som har bursdag den 13.

JEg har ikke noen tru på det overtroiske....

tenker på at det er den datoen, men det skremmer meg ikke - kan ikke huske at det har skjedd noe spesielt den dagen før så...

ikke akkurat noen fin dag, det er begravelsen til pappa i morgen:( så får håpe alt går bra og det blir en "fin" og minnerik dag

har vel igrunn aldri skjedd no skummelt fre.13.bank i bordet[:)]

EserehT: Vil ønske deg lykke til til i morra..blir nok en hard dag.skal tenke på deg.*trøsteklem*

ORIGINAL: EserehT

ikke akkurat noen fin dag, det er begravelsen til pappa i morgen:( så får håpe alt går bra og det blir en "fin" og minnerik dag

Huff så trist.. Skal tenke på deg og sende deg mange varme tanker.. [:(]

oh shit, det hadde jeg ikke tenkt på.[&:]

da skal jeg passe på å trø varsomt i morgen!
skekk å gru,kom på at jeg skal til tannlegen i morgen!!!!!!!!!!![:@]

Back
Topp