Fredag 10, oktober

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen :)

Planleggingsdag her i dag, så jeg er hjemme med begge frøene. Nasse våknet seks, med smith sover enda :)
Natta har vært ganske grei heldigvis:rolleyes:

Nå koser vi oss med Albert Aaberg, mamman med kaffe og nasse har fått litt eplejuice. Tanta mi kommer klokka ni, så da tar vi vel turen ut tenker jeg, får håpe det er godvær i dag også.

Hva skal dere i dag da? :cool05
 
God morgen :)

Planleggingsdag her i dag, så jeg er hjemme med begge frøene. Nasse våknet seks, med smith sover enda :)
Natta har vært ganske grei heldigvis:rolleyes:

Nå koser vi oss med Albert Aaberg, mamman med kaffe og nasse har fått litt eplejuice. Tanta mi kommer klokka ni, så da tar vi vel turen ut tenker jeg, får håpe det er godvær i dag også.

Hva skal dere i dag da? :cool05
Jeg digger kallenavna dere har på jentene!! Hvordan kom du på Smith? :D
Kos dere masse med besøket i dag. Greit å ha et par ekstra hender. :)
 
Morn!
Jeg og Jen stod opp 07.15. Like trøtt begge to!:p Same old her: mann - jobb, barn - bhg, jeg - frokost og forelesning+gruppearbeid.

Er det noen av dere som har laga sushi selv? Lurer på å prøve det i morra, men er litt spent på hvordan det skal gå..:p
 
Kos dere med hjemmedag :)
Det har minsten og jeg også, fast på fredager!
Nå drikker vi smoothie av banan og avokado! Det var en slager - går ned på høykant :)
Mamma kommer snart og så skal minsten sove. Og så henter vi T på skole 13.15.
Mannen kommer hjem i ettermiddag og! Og er hjemme helt til søndag :p
Ha en fin dag :)
 
Morn!
Jeg og Jen stod opp 07.15. Like trøtt begge to!:p Same old her: mann - jobb, barn - bhg, jeg - frokost og forelesning+gruppearbeid.

Er det noen av dere som har laga sushi selv? Lurer på å prøve det i morra, men er litt spent på hvordan det skal gå..:p
Aldri prøvd, med det er visst veldig greit :)
 
Morn!
Jeg og Jen stod opp 07.15. Like trøtt begge to!:p Same old her: mann - jobb, barn - bhg, jeg - frokost og forelesning+gruppearbeid.

Er det noen av dere som har laga sushi selv? Lurer på å prøve det i morra, men er litt spent på hvordan det skal gå..:p
jeg har gjort det. Tok 5 timer, kosta mange penger og resultatet ble så som så...vi gjorde det bare en gang :p
 
Hallo!

Treig start på dagen for meg idag :p

Hermine er i bhg for første gang denne uken :eek: :p Men hun var ikke helt velvillig og ville helst ha helg med en gang :p

Bestemora henter henne tidlig idag, så det er kjekt. Så skal vi spise middag hos dem. De har noe besøk av familie fra Vesterålen, så huset er vel fult av unger tenker jeg.

Kaffe og karameller her, mens jeg søker mot til å sette i gang. Må jobbe hele helgen jeg...hurra!
 
Hallo!

Treig start på dagen for meg idag :p

Hermine er i bhg for første gang denne uken :eek: :p Men hun var ikke helt velvillig og ville helst ha helg med en gang :p

Bestemora henter henne tidlig idag, så det er kjekt. Så skal vi spise middag hos dem. De har noe besøk av familie fra Vesterålen, så huset er vel fult av unger tenker jeg.

Kaffe og karameller her, mens jeg søker mot til å sette i gang. Må jobbe hele helgen jeg...hurra!
Hun får nok en kort, fin dag i barnehagen =)
Kos dere på middag senere!
Og god jobbing!!!
 
Jeg digger kallenavna dere har på jentene!! Hvordan kom du på Smith? :D
Kos dere masse med besøket i dag. Greit å ha et par ekstra hender. :)

Hehe takk, Smith som i Snøfte Smith ;-) Hun snøfter sånn ;-) Takk for det, det er full fart her i dag:p:D
 
Kos dere med hjemmedag :)
Det har minsten og jeg også, fast på fredager!
Nå drikker vi smoothie av banan og avokado! Det var en slager - går ned på høykant :)
Mamma kommer snart og så skal minsten sove. Og så henter vi T på skole 13.15.
Mannen kommer hjem i ettermiddag og! Og er hjemme helt til søndag :p
Ha en fin dag :)

Så koselig :) Det blir godt å få mannen hjemme igjen tenker jeg, kos dere masse i helga :)
 
Hallo!

Treig start på dagen for meg idag :p

Hermine er i bhg for første gang denne uken :eek: :p Men hun var ikke helt velvillig og ville helst ha helg med en gang :p

Bestemora henter henne tidlig idag, så det er kjekt. Så skal vi spise middag hos dem. De har noe besøk av familie fra Vesterålen, så huset er vel fult av unger tenker jeg.

Kaffe og karameller her, mens jeg søker mot til å sette i gang. Må jobbe hele helgen jeg...hurra!

Kos dere hos bestemor, deilig å få middagen ferdig servert :D
 
Så deilig med en hjemmedag og tantebesøk:)

Idag har vi vært på møte eng N, legger inn en notis på secret:)
Jentene skal til bestemor i helgen. Barna gleder seg veldig til det og ser fram til en helg med bestemor og kos på menyen:) I helga skal vi rydde vekk hagemøbler og gå en laaang tur i skogen enten det er regn eller sol, deilig med frisk luft uansett:) Ikveld blir det fyrings i ovn nede i kjellerstua og titte på film nedi der:) Deilig med høsthygge og tente lys:) Hva er planene til dere i helga? Håper dere alle har hatt en fin dag:)
 
Hei.
Vi har vært på akvariet i Drøbak, nissehuset og på et bakeri. Superhyggelig dag med søstre og tantebarn. Supert vær også :)

håper dere har det fint alle sammen. Er så mye som skjer for tiden, så rekker ikke å skrive så mye :-(
 

Vedlegg

  • 1412949101588.jpg
    1412949101588.jpg
    45,1 KB · Visninger: 9
  • 1412949131152.jpg
    1412949131152.jpg
    42,1 KB · Visninger: 9
  • 1412949155380.jpg
    1412949155380.jpg
    54,6 KB · Visninger: 9
Sukkersnusk: så heldige kallenavn dere har på ungene :D husker jeg brukte mye "tussi" på Emira:) men så ble hun "stor" og sa at hun heter ikke det, men Emira :p koselig at tante kom på besøk da:) greit med 2 ekstra hender om det er nødvendig ;)


Lilla-87: aldri smakt sushi engang jeg :p (kresen på sjømat).. har du bestemt deg for å prøve eller? :D


Fru H: brukte du lang tid på å finne jakke tidligere idag eller? :p hehe.. (tenker på bilde på snap) godt å få mannen hjem noen dager da hvertfall :D;)


Marian87: greit med én kortere dag i bhg før helg da kansje :D


Mammatil2prinsesser&1prins: så godt for dere alle at jentene skal være hos bestemor :D kos dere med film ;)


Lennypenny: så morsom dag dere har hatt da :D og fine bilder :) tørr ikke å holde krabber jeg.. hahaha
 
Hei dere:)

Idag har jeg brukt dagen til å slappe av uten barn i huset! Hvertfall på formiddagen da;) så handlet jeg, og begynte på middag før jeg hentet barna i bhgen ;) tar sin tid å hente 3 unger i bhgen hvertfall:p spesielt når Liana skal gjøre ALT selv! Emira er flink da. Hun går å skifter yttertøy og pakker sekken sin selv mens jeg styrer på med de to andre :p:D

Barna sover, og jeg sitter her med en pose smash og sukkerfri burn! (Sånn for den glemte diettens skyld:p ) hehe..
 
Sukkersnusk: så heldige kallenavn dere har på ungene :D husker jeg brukte mye "tussi" på Emira:) men så ble hun "stor" og sa at hun heter ikke det, men Emira :p koselig at tante kom på besøk da:) greit med 2 ekstra hender om det er nødvendig ;)


Lilla-87: aldri smakt sushi engang jeg :p (kresen på sjømat).. har du bestemt deg for å prøve eller? :D


Fru H: brukte du lang tid på å finne jakke tidligere idag eller? :p hehe.. (tenker på bilde på snap) godt å få mannen hjem noen dager da hvertfall :D;)


Marian87: greit med én kortere dag i bhg før helg da kansje :D


Mammatil2prinsesser&1prins: så godt for dere alle at jentene skal være hos bestemor :D kos dere med film ;)


Lennypenny: så morsom dag dere har hatt da :D og fine bilder :) tørr ikke å holde krabber jeg.. hahaha
Haha nei, det gikk fort å finne jakke, men ungen var stuptrøtt :p
 
Back
Topp