Fredag 10.09

Her sitter jeg, ungene ligger og snorker enda. En av dem har en ulekker pipelyd i nesen, hahaha! Ute skinner sola, og det blir nok atter en deilig høstdag. Flere av trærne ute begynner å få gule blad, koselig synes jeg! [:)]

Jeg skal snart vekke mine søte små, så skal de få litt frokost før vi drar i barnehagen. Skal sykle i dag, siden vogna til Tobias står der fra før. Så skal jeg på trening, step&styrke, hurra! [:D] Resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal, vaske litt klær og være litt husmor, kanskje? Skal gå og hente småttisene mine i dag, og det må jeg legge av litt tid på, siden jeg brukte godt over 1 time forrige uke... [8|] ting tar tid, visstnok!

Ha en kjempefin fredag jenter! [:)]

Her våknet mini 0530[>:][>:][>:][>:][>:][>:] Rett i seng igjen, men det varte bare en time til og etter det har det vært mas i ett...[X(] Spiser musli med youghurt nå og skal snart i dusjen... mini skal i bhg og til pappaen sin i dag. Jeg skal på skole og på kinodate muligens[:)][:)]

Jepsi pepsi... [:)] Fredag igjen.
En ok natt i natt, i går var det bare jamring på Sivert fra 01 og til morran. Han driver å får tenner og nummer 4 er vel rett rundt hjørnet. Men i natt våknet han bare en gang, smurte på Dentinox også sovna han.[:)]

I dag skal jeg hente Hannah litt tidligere for hun skal til frisøren. Hun har jo nektet lenge (siden hun skal ha langt prinsessehår) men nå har jeg endelig overbevist henne.[:)] Vi skal i bryllup og barndåp i morgen alle fire og da må vi jo være fine. Det blir kos. Det er alkoholfritt bryllup siden det er veldig mange barn med (og fordi brudens far ødela bryllupene til søstrene hennes ved å drikke seg usjarmerende full, bruden vil unngå det...).[;)]
Og jeg er så happy med både bryllupsgaven og dåpsgaven. Jeg har kjøpt den store alve vasen til Wik og Valsøe til brudeparet også har jeg fått spesialsydd en lekesekk til dåpsbarnet med navnet brodert på, også har jeg puttet litt leker oppi.[:)]

Så etter frisøren blir det pannekaker på cafe hvis frøkna er flink, og det er hun jo. [;)] Family funtime og taco og Skal vi danse til kvelds. [:D] Ordentlig fredag!

McBaby: Er ikke Skal vi danse i morgen? Eller har jeg tatt feil? Høres uansett ut som en kjempekoselig dag foran dere, og ikke minst morgendagen! [:)] Alkoholfritt bryllup med masse barn hørtes faktisk himla trivelig ut! [:)][:)]
Delia: Kos deg på mulig kinodate! [:)]

Jeg er ferdigtrent, og i dag var jeg crazy og stilte meg helt fremst! [8D][:D] Pleier å stå helt bakerst nemlig, hehe. Var og handla etterpå, og etter å ha snakka med ei på treninga, så har jeg bestemt meg for at Tobias skal få prøve glutenfri mat i helga. Så jeg kjøpte blanding for å bake brød, også pizzabunn uten gluten til han til middagen i dag. Så får vi se da, om han blir noe bedre av det...

I dag har jeg først levert kidsa i barnehagen., så dro jeg til kiropraktor, så reiste jeg hjem til mine foreldrer og vanna blomstene og slo plenen deretter stakk jeg på trening...Endeligt kommet hjem nå...Har kun 2 ting å gjøre hjemme det er å vaske klær og rydde kjøkkenet...

Driver på å planlegge Big horn treffet mitt..Fikk en meny som jeg ikke var helt fornøyd med så har sendt dem en mail og spurt om vi kan forandre litt på den..Burde vel ikke være problem siden vi er så mange som kommer...Men får se hva dem sier til det. Vi er 13 stk som skal ut og spise neste lørdag

sånn ellers så for jeg komme i gang før jeg skal hente jentene mine

snakkis

heeeelg[:D][:D][:D]

og jeg sløver forran tvn. er drittrøtt, så glad det er 2 dager helt fri!!!

fredag er en fin dag[:)]

ORIGINAL: McBaby

En ok natt i natt, i går var det bare jamring på Sivert fra 01 og til morran. Han driver å får tenner og nummer 4 er vel rett rundt hjørnet. Men i natt våknet han bare en gang, smurte på Dentinox også sovna han.[:)]

I dag skal jeg hente Hannah litt tidligere for hun skal til frisøren. Hun har jo nektet lenge (siden hun skal ha langt prinsessehår) men nå har jeg endelig overbevist henne.[:)] Vi skal i bryllup og barndåp i morgen alle fire og da må vi jo være fine. Det blir kos. Det er alkoholfritt bryllup siden det er veldig mange barn med (og fordi brudens far ødela bryllupene til søstrene hennes ved å drikke seg usjarmerende full, bruden vil unngå det...).[;)]
Og jeg er så happy med både bryllupsgaven og dåpsgaven. Jeg har kjøpt den store alve vasen til Wik og Valsøe til brudeparet også har jeg fått spesialsydd en lekesekk til dåpsbarnet med navnet brodert på, også har jeg puttet litt leker oppi.[:)]

Så etter frisøren blir det pannekaker på cafe hvis frøkna er flink, og det er hun jo. [;)] Family funtime og taco og Skal vi danse til kvelds. [:D] Ordentlig fredag!

Er jo X faktor i dag[:)] Trodde dansingen var i morgen jeg

Hei hei jenter. Håper dere har det bra alle sammen. Stikker innom å leser men blir ikke mye tid om dagen.
Guttene går i barnehagen og har det kjempebra [:D] De skal også bli storebrødre igjen til sommern så det gleder vi oss alle til.

Kos dere i det fine høstværet (ihvertfall det her oppe [:)] )

*Nothernstar*: Åååå, gratulerer så mye med spira!! [:D][:D] Når er termin, hvordan er formen? [:)] 

ORIGINAL: LurveTufsa!!

ORIGINAL: Skrållan

*Nothernstar*: Åååå, gratulerer så mye med spira!! [:D][:D] Når er termin, hvordan er formen? [:)] 

signerer[:D]

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: McBaby

Er jo X faktor i dag[:)] Trodde dansingen var i morgen jeg

Ja det stemmer! Bare jeg som roter.[;)]

Gikk fint hos frisøren med Hannah, hun satt stille og ble fin. [:)] Men utflukten vår endte litt dårlig da hun klikka i vinkel inne på Narvesen![&:] Skulle på død og liv ha en Barbie dvd og la seg ned på gulvet og hyyylte når jeg sa nei. Men sånn er det av og til. Jeg vant som vanlig. [;)]

Endelig fått rompa ned på sofaen. Vært på jobb, så rett i bankmøte, så kontraktsmøte med husselgeren. Så levert N hos pappaen, og brått svidde jeg et par tusen på sko, en topp og to luer til meg + litt burdagsgave til samboeren som ble 3 t-skjorter, et par sko og et belte. Da gjenstår kun en hovedgave fra meg.

Nå har vi spist god middag, og nå titter vi igjennom alle papirene vi har fått av banken. Gleder meg til innflytting nå!!

Takktakk [:)] termin 8 mai foreløplig. Var ikke planlagt og på prevensjon igjen. Formen er på topp faktisk. Ingenting symptomer. Med de andre har jeg jo vært knalldårlig. Blir spennende ihvertfall [:)]

Gratulerer så mye, noternstar!! [:)][:)][:D]

ORIGINAL: mandy4

ORIGINAL: *Nothernstar*

Takktakk [:)] termin 8 mai foreløplig. Var ikke planlagt og på prevensjon igjen. Formen er på topp faktisk. Ingenting symptomer. Med de andre har jeg jo vært knalldårlig. Blir spennende ihvertfall [:)]

Gratulerer sååå mye!  Blir jente nå[;)]  Jeg var overhode ikke dårlig med jentene-men med S var jeg kvalm dagen etter han ble laga. Helt sprøtt. Følte på meg at  noen hadde blitt unnfanga... "Enna" var jeg 13 uker på vei med før jeg lurte på hvorfor ikke buksa gikk igjen[:D]( og eldste 16 uker før jeg fatta det..LItt treg JA!

Så spennende da! Hadde vært veldig morsomt å få jente denne gangen. For dette blir siste. !16 uker! Hehe, måtte vært litt av ett sjokk da![:)]

Tusen takk alle sammen.[:D]

Gubben klarte å søle ett glass rødvin over min hvite laptop Noen som vil låne en stk upopulær gubbe til over helgen kanskje? Pc'en har klikket og lever for øyeblikket sitt eget liv. Godt vi har flere pc er å velge mellom her i huset. Den jeg bruker nå kan finne på å streike når den føler for det.

Så om den ikke blir fin igjen SKAL jeg ha ny pc eller eventuellt ny mann!!!

Back
Topp