Fredag 1.oktober

Skrållan

Forumet er livet
God morgen!

Sambo har ferie i dag også (hadde i går og), så han som skal levere ungene i bhg i dag. Tror jeg må skrive liste til han over ting han må gjøre, haha, for det der har han aldri gjort før! Mens han leverer, så skal jeg på trening. Step&Styrke i dag. Er litt småforkjøla, men det går vel greit likevel.
Så er det hjem til husvasken, heldige sambo skal få hjelpe meg! Greit nok at han har ferie, men husarbeid får man aldri ferie fra.
Senere i dag blir det pizzakos med ungene, og bare avslapning i heimen. Jeg må lade opp til i morgen, skal på jobb og der er det ville tilstander for tiden.

Ha en fin fredda alle sammen!

Nå er vi forresten inne i oktober, den o'store bursdagsmåneden vår! [:D] Ida har bursdag på tirsdag, og jeg gleder meg masse til det! [:D]

Jepp jepp så ble det helg nå også gitt[8D]

Planene for denne helgen er at ungene skal inn til farmoren sin og være der hele helgen[:)] Kommer til å bli uvant men godt[:)]

Så i kveld skal jeg og sambisen på kino og se Nokas filmen gleder meg til å se den[:D]

I morgen tidlig skal jeg på trening, må utnytte helgen så lenge småttisene er vekke[;)]

I morgen kveld skal vi ut på feiring av 30 årsdag til en vennine av sambisen min og jeg kjenner kun 1 stk av alle som kommer[:o] og jeg som er så blyg[X(]

og søndagen skal vi inn til farmoren og spise lamme frikase nam nam, tenker å prøve å skvise inn litt trening på søndagen også tenker jeg

ORIGINAL: mandy4

Har vært på TRENING  i dag også [:D][:D][:D]

Kjempebra jobba mandy! [:D][:D] du skulle fått en klapp på skuldra og en diplom! [:D] bra jobba!

Kom hjem fra jobb klokken halv sju. Har bakt to kaker, laget gele (det holder jeg forresten på med ennå for jeg lager lag på lag) og nå er mannen sendt på butikken for å kjøpe ny kakemix. Jeg laget nemlig toro kake til en med cøliaki, og så kom jeg på at det sikkert var masse melrester på kenwooden og tenk hvis noe drysset oppi kakerøren[8|] Så nå må jeg lage ny for min egen peace of mind[&:]

Og så har vi jo ryddet og styrt. Litt stress med selskaper altså...

Dro på jobb før sju i morges jeg. Og har hatt masse å gjøre som vanlig. Hentet N i firetiden og vi dro rett på Burger King og kastet i oss mat førvi dro på kino for å se Toy Story 3. Skikkelig kose kveld med gullgutten. Nå sover han søtt,mens jeg og gubben planlegger flytting og hva vi må kjøpe oss.

Ped.leder på Nicholas sin avdeling sa at hun hadde tårer i øynene i morges da hun hørte at N skulle slutte i bhg i november. Koselig å høre at de synes det er trist.

I morgen skal jeg sove lenge, kanskje trene også skalvi til huset vårt for å ta mål osv.

Back
Topp