FREDAG ♧

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei. Litt urolig natt her. Wael våknet 3.45, men sovnet etter en stund. Men helt våken 5.30 igjen :confused:
Mina og K sover ennå :-)
Skal sove litt etterpå. Må sove på rundgang vi ;-)

Kaldt og kjølig her i stua... Wael hakket tenner og sa : det er iiiiiiskaldt :-D

Han ser på kosinus på iPaden, jeg ligger i sofaen med nakkevondt og hodepine. God effekt igår. Men litt kjipt.

Hva skal dere idag da? Noe spennende? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hehe sove på rundgang kjenner jeg til;) måtte det hver gang Emira fikk tenner husker jeg..da våknet hun mellom 5 og 6, istedenfor rundt 9 :P

Haha så herlig Wael er da, blitt vandt med sommervarmen? :P
Synd du har vondt igjen :( håper det gir seg med mer søvn!

God morgen :)

Liana våkna 7 idag, så jeg sto opp med hun :) nå er kl 7:50, og resten sover enda;) Emira kom hjem igår kveld.. ble skremt av torden og knott:P haha.. så hun var i seng kl 22:30:eek: håper hun sover lenge <3

Idag regner det:D og godt er det! Både mot varmen og skogbrann:)

Ingen planer enda, så får bare se hva dagen bringer;)

Ha en god dag!

God morgen!:)

Lennypenny: Hehe..Godt vant til sommervarmen nå, så det skjønner eg godt at han sier!:D Ønsker deg god bedring og en god hvil etterpå.:)

Anita: Var det godt å få hjem eldstejenta?:) Håper de som sover fortsatt sover godt ut og er STRÅLENDE BLID når de våkner.;) Deilig med regn og "opprensning" innimellom.

Her er klokka straks 09 og mann og barn sover fortsatt. Jeg satte på alarmen i dag, for vi skal passe jenta som har gått til samme dm som Jenny, og hun kommer vel når som helst. Jeg er skikkelig spent, for hun har ikke vært her mer enn to ganger før, og hun er en helt anna type enn Jenny. Hun synes det er trasig med levering, gråter masse og er "sintere" enn hva jeg er vant til, så dette blir en prøvens dag for meg. ;)

Ønsker dere alle en din daaag!:)
Og for de som husker den: Heut ist mein Tag!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!:)

Lennypenny: Hehe..Godt vant til sommervarmen nå, så det skjønner eg godt at han sier!:D Ønsker deg god bedring og en god hvil etterpå.:)

Anita: Var det godt å få hjem eldstejenta?:) Håper de som sover fortsatt sover godt ut og er STRÅLENDE BLID når de våkner.;) Deilig med regn og "opprensning" innimellom.

Her er klokka straks 09 og mann og barn sover fortsatt. Jeg satte på alarmen i dag, for vi skal passe jenta som har gått til samme dm som Jenny, og hun kommer vel når som helst. Jeg er skikkelig spent, for hun har ikke vært her mer enn to ganger før, og hun er en helt anna type enn Jenny. Hun synes det er trasig med levering, gråter masse og er "sintere" enn hva jeg er vant til, så dette blir en prøvens dag for meg. ;)

Ønsker dere alle en din daaag!:)
Og for de som husker den: Heut ist mein Tag!:p

Ja er godt å ha alle barna samlet :D men hun har ikke fått nok søvn, for våknet 8.. da våknet Leoh og sambo rett før ;) så er litt krangling mellom jentene:P men dem blir jo like fort "venner" som de ble sure;) hjelper nok om Liana får sovet etterpå, kansje Emira også kan ta seg en lur på sofan:)

Lykke til idag som tobarnsmor;) tviler ikke et sekund på at det går bra!:D hehe

Ja er godt å ha alle barna samlet :D men hun har ikke fått nok søvn, for våknet 8.. da våknet Leoh og sambo rett før ;) så er litt krangling mellom jentene:P men dem blir jo like fort "venner" som de ble sure;) hjelper nok om Liana får sovet etterpå, kansje Emira også kan ta seg en lur på sofan:)

Lykke til idag som tobarnsmor;) tviler ikke et sekund på at det går bra!:D hehe
Ahh..Søskenkjærlighet!:) Godt at de blir venner igjen fort da iallfall. Dubber for begge jentene høres bra ut!:)

Det går veldig fint å være "tobarnsmor" så langt! Var så nervøs for at hun skulle gråte masse ved levering, men i drt vi hadde kommet oss inn på kjøkkenet (3sek) så hadde hun slutta. Så da satte vi på egg til koking og begynte å lage frokost til syvsoverne (som stod opp rett før 10) ;)

Ahh..Søskenkjærlighet!:) Godt at de blir venner igjen fort da iallfall. Dubber for begge jentene høres bra ut!:)

Det går veldig fint å være "tobarnsmor" så langt! Var så nervøs for at hun skulle gråte masse ved levering, men i drt vi hadde kommet oss inn på kjøkkenet (3sek) så hadde hun slutta. Så da satte vi på egg til koking og begynte å lage frokost til syvsoverne (som stod opp rett før 10) ;)

Haha ja den gode gamle søskenkjærligheten:rolleyes::p men de er veldig avhengig av hverandre å:) hadde nok vært godt for Emira å sove litt etterpå, men det får hun bestemme selv:)

Så bra hun ga seg så raskt:D håper dere hadde en god frokost alle sammen:) heldig du som har sånne syvsovere da:D

Tok bilde av Leoh igår når vi la oss:) skikkelig godt pakket inn der han ligger:P
1406278665067.jpg

Hallo :)

Vi koser oss på stranda for 5.dag på rad :cool:

Hermine sover i skyggen og jeg fyller på i magen med kyllingsmørbrød og grønnsaker :)

Ganske tidlige morgener her, men er stort sett bare trøtt om morran og på kvelden, resten av dagen har jeg ikke tid til å kjenne etter :P

Vi har møtt ei venninne og datteren idag, og deretter dro vi videre til stranden :-)

Skal på en festival her i byen idag. Nederlenderne og meg :-) De kommer å henter meg snart. Blir kanskje noen øl på meg idag. Er bare 8 mnd siden sist :-D

Hva skal dere idag?

Nå har Mina sovnet takk og lov, Wael sovnet litt over 19 :-D

Vi har møtt ei venninne og datteren idag, og deretter dro vi videre til stranden :-)

Skal på en festival her i byen idag. Nederlenderne og meg :-) De kommer å henter meg snart. Blir kanskje noen øl på meg idag. Er bare 8 mnd siden sist :-D

Hva skal dere idag?

Så koselig venninnedate og tur til stranda. Tordenværet ga seg altså?:)
Kos deg masse på festival og nyt øla!!:D

God aften!
Vi har hatt en fin dag. Jentene kosa seg sammeb og sov samtidig, så dagen gikk som en drøm.:) Fikk til og med en orkidé fordi vi stilte opp som barnepass på kort varsel. 1406312291027.jpg
Mannen dro til byen på bursdagsfest i sta og Jen har sovna, så da skal jeg (etter en runde med den elektriske fluesmekka mi) slappe av med Fruene, kaffe og DUGG frozen yoghurt som mannen kjøpte til meg i dag.♡

Ønsker alle en riktig fin fredagskveld!

Hva skal dere idag?

Kos deg på festival :D høres fint ut :)

Her blir det tv, sjokolade og redbull :P

God aften!
Vi har hatt en fin dag. Jentene kosa seg sammeb og sov samtidig, så dagen gikk som en drøm.:) Fikk til og med en orkidé fordi vi stilte opp som barnepass på kort varsel. Vis vedlegget 69905
Mannen dro til byen på bursdagsfest i sta og Jen har sovna, så da skal jeg (etter en runde med den elektriske fluesmekka mi) slappe av med Fruene, kaffe og DUGG frozen yoghurt som mannen kjøpte til meg i dag.♡

Kunne jo ikke gått bedre da :D moro når ting går så lett ;) fin blomst du har fått å!

Åh! Er den isen god? Har ikke fått smakt den enda.. hehe

God aften!
Vi har hatt en fin dag. Jentene kosa seg sammeb og sov samtidig, så dagen gikk som en drøm.:) Fikk til og med en orkidé fordi vi stilte opp som barnepass på kort varsel. Vis vedlegget 69905

Så fin blomst :)

Så bra at det funka med to småjenter sammen!

Her blir det pizza og Dugg Sorbet nå ;)

Kunne jo ikke gått bedre da :D moro når ting går så lett ;) fin blomst du har fått å!

Åh! Er den isen god? Har ikke fått smakt den enda.. hehe
Ja, det er ikke noe problem så lenge alt går på skinner!:) La merke til at Jen var mindre "på" oss når hun hadde en å leke med her, så det var nesten enklere med to. Hehe..
Har smakt den før nå jeg heller, men denne var frisk og god iallfall.:) Mango og pssjonsfrukt.

Så fin blomst :)

Så bra at det funka med to småjenter sammen!

Her blir det pizza og Dugg Sorbet nå ;)

Ja, de er vant til hverandre nå og leker godt sammen. Og nabojenta ble veldig bundet til Jonathan, selv om de ikke har møttes mange ganger før. Jeg blir så glad av sånt!:)

Mmmm...dugg! :)

Ja, det er ikke noe problem så lenge alt går på skinner!:) La merke til at Jen var mindre "på" oss når hun hadde en å leke med her, så det var nesten enklere med to. Hehe..
Har smakt den før nå jeg heller, men denne var frisk og god iallfall.:) Mango og pssjonsfrukt.

Ja kan faktisk være enkelte med 2.. for da har dem ofte hverandre å leke med istedenfor foreldrene ;) hehe..

Ja sånne iser er ofte litt friskere :) er ikke noe fan av de fruktene der.. men hadde nok likt den andre :)

Ja kan faktisk være enkelte med 2.. for da har dem ofte hverandre å leke med istedenfor foreldrene ;) hehe..

Ja sånne iser er ofte litt friskere :) er ikke noe fan av de fruktene der.. men hadde nok likt den andre :)
Absolutt en fordel med søsken og/eller lekekamerater. :)

På butikken her har de frozen yoghurt naturell, jordbær og pære også, samt en fruktsorbet fra DUGG.

Absolutt en fordel med søsken og/eller lekekamerater. :)

På butikken her har de frozen yoghurt naturell, jordbær og pære også, samt en fruktsorbet fra DUGG.

Ja det er en god fordel :)

Ah okey.. har ikke sjekket jeg, men så reklame på tv :P så trodde der bare var to.. haha

Back
Topp