FREDAAAAG 9.JULI:)

MaRtE:)

Gift med forumet
jaaaa, endelig fredag[:D][:D][:D] min siste dag før ferien!!!!

nå skal jeg ordne meg å dra.

ha en flott julidag[:D]

Freeeedan - ul straks så jobb. Sløving med gogutta i kveld før vi ska til Sabeltann i morgen[:)]

Mårnings! [:)]

Her var vi oppe kl 7 i dag, litt tidligere enn i går... Jeg skal på step kl 9.15, så kidsa skal til søstra mi. Etterpå skal jeg hente dem, og ta med alle sammen hit istedet, selv om vi blir strømløse mellom 9-14. Må nemlig pakke litt mer for Ida, for hun skal på ferietur til Trondheim sammen med tanta si i dag. De, og onkelen, skal kose seg i nyleiligheta til tanta og onkelen, dra på kino og pirbadet, og spankulere i butikker. Ida gleder seg! [:D] Bia blir hjemme hos mor og far, og det synes nok han er topp.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Lykke til på ul Looney, håper du oppdaterer oss etterpå[:)]

Så snill søster du har Skrållan! Hørtes kjempekoselig ut!

Mannen er dratt for å hjelpe broren min med noe, og jeg sitter her. Lurer på om jeg skal gidde å være med mor og lillemor i butikkene...tror ikke jeg gidder[:)] Senere kommer familyen hit på middag.

Her har vi alle 3 stått opp[:)] Strålende sol ute men lurer på hvor lenge det skal være jeg har nemlig tittet på værsidene[>:] Ikke særlig smart.

I dag er planen å ta en kjøretur for å handle inn utstyr til  Vilde pluss Heidi skal få en liten ting siden hun er så flink med å tisse på potten. Det var nemlig det første hun gjorde da hun sto opp i dag[:)]Hun har gjort det 2 ganger i dag[:)] Jeg er kjempestolt over henne[:)]

Dere får ha en nydelig dag så ramler jeg vel innom senere i dag[:)]

Marte: Deilig med feri! Kose deg på siste jobbdag[:)]
Looney: Åååå lykke til på UL, skal inn å snike her etterpå å se hvordan det gikk! Kanskje det er 3 inne i magen der - haha.. Da hadde dagen min blitt bedre (sorry det var slemt)[8D]
Skrållan: Deilig å bli kvitt 1/2 - haha neida, høres ut som Ida kommer til å kose seg masse masse, og du får kose deg på treninga, er helt imponert over deg jeg. Håper virkelig at jeg klarer å være like flink! Om ungen noen gang kommer da[8|][8|][8|]
McMor: Kose deg på middag i dag[:)] Eller med familien som kommer på middag blir det vell[:D]

Jah, så var det meg da! Ligger i senga å hører på min veeeeldig skravlete sønn som gauler i vei på stua om alt og ingen ting, og samboeren min som lager egg og bacon til oss! Lillesøster er også oppe og hjelper til - herlig å se på
I dag er det sooool, og jeg skal muligens på stranda - MEN det blir uten han minste, han skal i barnehagen, og jeg har ikke dårlig samvittighet heller - han har jo vært hjemme nesten siden skoleslutt 20 Juni, så han har fått masse kosetide, og mor vil slappe av i dag - sliiiiten av alle vondter og det å tenke på fødsel nesten hele tiden[&o][&o]

Ha en stråååålende dag jenter og skrållan: Nå stoler jeg på deg at hun kommer i morgen[;)]

Loony: Lykke til på Ul og håper vi får en oppdatering..
Silly: Håper tutta kommer snart.

I dag skal jeg på kino skal bli så deiligt, bare jente kveld med film god mat og øl[:D]

Nå ligge snuppå å smile og ler til meg på gulvet, jenta er alt 6mnd og snur seg rundt og rundt i sirkel og prøver å åle seg frem men får det ikke helt til enda.

Mjaaa, forandring i planene, det blir visst stranden på oss idag heller. Så får vi se hva det blir til med middagen[:D]

Lykke til silly, håper du føder snart! Tungt å gå høygravid, og hvertfall på denne tiden av året...

ORIGINAL: McMor

Mjaaa, forandring i planene, det blir visst stranden på oss idag heller. Så får vi se hva det blir til med middagen[:D]

Ååå deilig! Føler jeg må finne på noe selv i dag! Hem.. What 2 do...?

Lykke til på ul Looney!![:D] Og håper det snart kommer baby Silly!![:D][:D]

Her koser vi oss inne mens solen skinner ute!!![8D][:D] Jentene til kjæresten er her og de skal hjelpe meg og bake kaker og rudde hus![:D] Mini er i bhg da det var siste dagen han i den bhg, ble litt sentimental jeg, men han ser ut som å glede seg til ny bhg så[8D][:D] Jeje.. shinings blir det hvertfall da mannen har bursdag i morgen[:D]

Shrek er kommet på kino nå, men den har 7 års grense[8|] Mini har jo sett de andre.. hva hadde dere gjort?? De to andre skal se den, hadde dere tatt ham  med eller gjort noe annet med han? hmm....

Looney: Håper UL'n gikk bra! [:)]
McMor: Ja, hun er kjempesnill! [:)] ikke alle 18-åringer som gidder å gjøre sånn! [;)]
SillyDilly: Ja, veldig deilig med bare 1 barn hjemme, faktisk! [:)][:)] Han er jo ganske rolig når han er alene, han vesle Bia'en vår! Jeg kosa meg masse på treninga, selv om det var glovarmt der... da var jeg glad jeg ikke er høygravid! Og jada, lille sjefen deres kommer i morgen! [;)][:D]
Delia: Ida skal se Shrek i morgen. Hun har sett de andre, så regner med det går greit med denne også.

Hei igjen! [:)]

I dag føler jeg vi har gjort mye. Etter treninga dro jeg hjem til søstra mi, og henta henne og ungene, før vi dro hjem her for dusjings og pakking for Ida. Tok med oss litt lunsj, og satte oss i sola ved togstasjonen og venta på toget. Etter at Ida var sendt vel avgårde sammen med lillesøs, så dro vi på butikken. Tobias i bare tottisene, siden jeg hadde glemt sko til han siden han sov da vi dro hjemmefra! [8D] Han fikk klyster da vi kom hjem igjen, lenge siden sist nå, men var på tide. Så han har jobbet vel og hardt med det, og koser seg nå foran Den lille røde traktoren-dvd, Kuli og pølsebrød! [;)] Sambo er på vei hjem, og da blir det pizzatime! [:)]

Enda en av gammeltantene mine døde i dag forresten. Andre bare nå i sommer. Hun ble innlagt på sykehuset på tirsdag, fikk kreftdiagnose enten på kvelden da eller på onsdag, og døde i dag. Gikk innmari fort!!

Ble litt av alt i dag. Et par timer på stranden før det ble overskya, så laget jeg middag til familien likevel. Nå er alle gått, og manen er igjen og hjelper broremann.

Jeg lurer veldig på hvordan det gikk på Looney sin ul jeg da...

Jeg lurer veldig på hvordan det gikk på Looney sin ul jeg da...

jeg og... jeg blir nesten litt bekymra jeg, når hun ikke har oppdatert enda...

Looney har hatt en busy dag på jobb og ikke rukket å oppdatere dere.

Lille nye-sjef har det bra. H*n er 6,7 cm lang, og jeg er  ifølge menstermin 12 uker på vei i dag, og i følge ul termin ett sted mellom 12 og 13 uker på vei. Fikk bilder av den lille som vinker til mammaen og pappaen sin. Samboeren syntes det var stas å få se dette[:)] Litt tidlig for å se kjønn, men alt ser veldig bra ut.

Hatt en slitsom dag på jobb, men fikk lønn i dag såå det var verdt det. Var innom Bilia for å fikse den løse fjera i bilen vår i dag, og det tok over 3 timer arbeid men kostet kun 276 kroner[&:][:)]

Besøk min oldefar og vasket bil + handlet etter jobb. Nå er lasagnen straks ferdig til spising, og N skal snart køye. han har lekt ute med en nabogutt i ettermiddag, og det var visst stas.

Sååå bra Looney, ble faktisk litt bekymret jeg og[:D]

Var dette privat ul siden du fikk den så tidlig? Hvis det er greit jeg spør[:)] 

Vi har klart å spise opp 48 skinkehorn siden mandag[&:], så i dag laget jeg ny porsjon bare med pizzafyll. Men de kommer mannen til å ha i fred kjenner jeg[X(] Greier fremdeles ikke smaken etter jeg fikk spysyken etter å ha spist det for halvannet-to år siden[&:]

Ps, vi har hatt litt besøk altså, har ikke glefset i oss ALT selv[8D]

Sååå bra Looney, ble faktisk litt bekymret jeg og[:D]

Var dette privat ul siden du fikk den så tidlig? Hvis det er greit jeg spør[:)] 

Jepp, privat hos Alereis medisinske senter[:)] Var på det i uke 7 også jeg. Synes vanlige svangerskapskontroller er kjedelig og lite meningsfyllt, men ul er jo kos[:)] Skal ikke ta flere private nå da som jeg er passert 12 uker og skal til ordinær om 8 uker

Event kanskje 3d derom de ikke ser kjønn på ordinør ul.

Så kos og godt for både deg og manne å få se på UL, Looney!!![:D][:D][:D]

Uffda Skrållan, trist  å høre[&o][&o][&o]

Her har vi kost oss hjemme i dag, taco til maiddag, lek og kos hos naboen mens mor fikk holde nybaby *sukk*[8D][:D] Nå er mini lagt og to til på vei[:)] Ble Shrek på søndag istedenfor i dag for da kommer han i levende live for å hilse på alle på kinoen!!![:D][:D][:D] Og kakene til i morgen er bakt, er bare å sveive over gulvene og sørge for at ungene rydder etter seg så er vi klar for besøk i morgen![:D]

Back
Topp