Looney: Håper UL'n gikk bra! [:)]
McMor: Ja, hun er kjempesnill! [:)] ikke alle 18-åringer som gidder å gjøre sånn! [;)]
SillyDilly: Ja, veldig deilig med bare 1 barn hjemme, faktisk! [:)][:)] Han er jo ganske rolig når han er alene, han vesle Bia'en vår! Jeg kosa meg masse på treninga, selv om det var glovarmt der... da var jeg glad jeg ikke er høygravid! Og jada, lille sjefen deres kommer i morgen! [;)][:D]
Delia: Ida skal se Shrek i morgen. Hun har sett de andre, så regner med det går greit med denne også.
Hei igjen! [:)]
I dag føler jeg vi har gjort mye. Etter treninga dro jeg hjem til søstra mi, og henta henne og ungene, før vi dro hjem her for dusjings og pakking for Ida. Tok med oss litt lunsj, og satte oss i sola ved togstasjonen og venta på toget. Etter at Ida var sendt vel avgårde sammen med lillesøs, så dro vi på butikken. Tobias i bare tottisene, siden jeg hadde glemt sko til han siden han sov da vi dro hjemmefra! [8D] Han fikk klyster da vi kom hjem igjen, lenge siden sist nå, men var på tide. Så han har jobbet vel og hardt med det, og koser seg nå foran Den lille røde traktoren-dvd, Kuli og pølsebrød! [;)] Sambo er på vei hjem, og da blir det pizzatime! [:)]
Enda en av gammeltantene mine døde i dag forresten. Andre bare nå i sommer. Hun ble innlagt på sykehuset på tirsdag, fikk kreftdiagnose enten på kvelden da eller på onsdag, og døde i dag. Gikk innmari fort!!