Fredaaaaaaag:D

Hope90

Pergo baby??
VIP
Da er detendelig fredag igjen og jeg syns det virker som denne uka har flydd av sted :D håper de neste 4 ukene går like fort :D

Hva skal dere denne helgen da?

Selv skal jeg kose meg med mann og barn, spille litt spill og i morgen skal vi lage taco pizza sammen det ser jeg vedlig frem til :D

Endelig helg! :D Jeg har vært trøtt og kvalm på jobb uken her, så helgen skal jeg bare bruke til å slappe av, sove og kose meg masse med kjæreste og datter :D <3

Ja, uken har gått fort!
Høres ut som at du får ei fin helg ;)
Jeg har arbeidshelg, så blir ei slitsom helg her:/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å, tacopizza! Nam! Kanskje vi må herme :D
Vi (datteren) skal på turn i morgen, gå lang tur med hunden og så spise lunsj hos svigers. Søndag skal vi i bursdag. Resten av tiden skal jeg sove/ligge på sofaen :)

God helg damer! :)
Ja du på definitivt prøve taco pizza :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det sofakos med kjæreste og hund :-) i morgen skal båten gjøres klar for vinteren og søndag er det Sverigetur og da må jeg vel å titte på litt utstyr ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Heeeeelg :D

Eller faktisk langhelg :D Har hatt fri i dag, og da har jeg hatt snuppa på 14 mnd hjemme fra bhg! Å fyyyyy så travelt :D Men synes det er kjekt å ha henne hjemme når vi har mulighet til det =)
Nå har jeg plassert meg i sofaen med pcen, og skal nok finne noe digg å tygge på ;) Tok jammen meg husarbeidet etter snuppa var i seng i kveld :O Det har jeg aaaaaldri gjort før :P

I helga skal jeg kose meg med lillemor <3 Sambo arbeider på kveldstid hele helga, så kommer nok til å besøke mine foreldre i løp av helga, ellers bare kos :D :)

Her er det husmorferie i Oslo for mor,slappe av maks.Mistet en nær venn i bilulykke her om dagen så alt er tungt,trist og meningsløst nå.Hadde fortalt vennen min om spira så det er vondt å vite at han ikke vil treffe dette barnet:( Da er det godt å komme seg litt vekk og få se noe annet enn hverdagen hjemme!Er ikke så aktiv her nå i denne tid men jeg kommer sterkere tilbake:) Måtte dere ha en fantastisk helg dere fine juni-damer:)

Blir ikke en voldsomt spennende helg :( var hjemme fra jobb kl 20 og skal på jobb igjen i morgen tidlig kl 8. 10 timers vakt i morgen og søndag :(
Fikk nå nachos når jeg kom hjem fra jobb da hvertfall :)

Her er det husmorferie i Oslo for mor,slappe av maks.Mistet en nær venn i bilulykke her om dagen så alt er tungt,trist og meningsløst nå.Hadde fortalt vennen min om spira så det er vondt å vite at han ikke vil treffe dette barnet:( Da er det godt å komme seg litt vekk og få se noe annet enn hverdagen hjemme!Er ikke så aktiv her nå i denne tid men jeg kommer sterkere tilbake:) Måtte dere ha en fantastisk helg dere fine juni-damer:)
Uff kjenner til den følelsen så alt for godt mistet ei venninnene bilulykke insommer :( kondolerer så mye<3 :(

Kjenner det blir utrolig deilig å drikke te, prøve å spise noe ordentlig godt til frokost og bare kose meg foran TV. Kanskje jeg skal rusle jeg en tur ut i snøen og trekke inn litt deilig vinterluft. :-)

*lykkebaby 2014 ♥*

Kondolerer så mye! Håper du får en fin husmorferie der du kan slappe av og samle tankene om alt det positive, og tenke på de fine minnene :smiley-angelic003

Vi er på hyttetur, altså kjærsten og jeg, så nå lager han mat og varter meg opp mens jeg slenger på sofaen under pleddet og med fyr i peisen. Idag er han ikke så aller værst denne kjæresten min ;) Håper dere fine juni-damer har en herlig fredagskveld

Back
Topp