FREDAAAAAAAAAAAAG

MissIndependent

Gift med forumet
Wohooooo,nå er det fredag,jenter!(Ikke et at jeg merker forskjell på dagene akkurat,men..)

Hva står på menyen ikveld?
Hva er planene for helgen?

Jeg skal lage meg kylling med ris og salat,drikke Pepsi Max,og kanskje jeg slenger sammen noe sjokolademuffins ikveld[:D]
Imorgen skal vi hjem til foreldrene mine,de kommer hjem fra 2 uker i Kroatia,så de har jo abstinenser etter å se Isak[:D][8D]
Der blir vi til søndag!
Blir kooooooos[:D]

GOOOOOOOOOD HELG JENTENE MINE[:D][:D]

I helgen blir det kanskje litt kjæreste tid!
Mamma skal passe snuppa i hele helgen, siden jeg og sambo må jobbe! (Spennende!!!)

Og hva vi skal spise vet jeg i grunn ikke, for det har sambo fått beskjed om å finne ut! (Jeg har stått for maten nå de tre siste dagene [:-][:-] Så det blir også spennende! [:D]

Good helg til deg også!![:D]
Du misunner meg fælt med muffins snakket ditt[8|]

I kveld skal vi slappe av hjemme.. Jeg er fortsatt handikappet med foten min.. Den er fortsatt vond[8|] Såeh.. Da blir det null planer[:)] Litt kjedelig egentlig.. For jeg har ikke vært utenfor leiligheten siden onsdag.. Før jeg var på sykehuset..
Nå skal jeg spise laks og poteter[:)]

i kveld skal vi spille et spel ilag om det er kort¨, brettspill eller noe annet det veit eg ikkje ennda[:-]
so skal vi ha tandori med kylling[:D] sambo skal lage[:D]so skal ete MAsse snop[:D]å bare kose oss[:D]
Ellers so veit eg ikkje meir[8D]

God helg til deg og[:D][:D] Må kose dere masse i helgo[:D]

Snuppa drar til bestemor og bestefar om ett par timer og blir der til søndag ettermiddag... Skal bli SÅ UTROLIG godt og få sove hele natten gitt. I kveld har vi ingen planer og i morgen skal jeg på fylla... En kompis av meg skal feire bursdagen sin. 

I kveld blir det kanskje litt bordkort-laging, eller rydding på hobbyrom... Ellers tidlig i seng.
I morgen blir det utdrikkingslag for sambo, så da blir det meg og mini hele dagen. Tar sikkert turen opp til en venninne på dagen, og får besøk av 2 venninner på kvelden. Gleder meg[8D]

God helg til alle sammen!

Vi har spist taco med mamma ikveld, så hun fikk si hade til lillesnupp! Kl.21.00 går turen til gardermoen, deretter mallorca [:)] Så nå skal vi bare kose oss alle 3 [:D]

Her har vi spist reker og i kveld skal jeg bare slappe av. Mannen skal ut i hagen og jobbe litt, må gjøre ferdig det han begynte på tidligere i dag. I morgen skal vi på no hobbydyrdager med frøkna og søndag er det åpen gård. På kvelden blir det vel mest avslapning tror jeg, hvis vi er flinke og får gjort en del på verandaen på dagtid. Hvis ikke blir det jobbing på den. Er nødt til å komme et stykke videre på den.

Siden eg er multihandikappa inni munnen (trakk en visdomsjeksel i går), så står
havregraut på menyen i deg.. Det glir liksom så lett inn [8D] ja, og ibux med jevne mellomrom.

Ellers så har eg ingen plæns.. henge litt her kanskje. Huset er iallefall vaska!

ORIGINAL: Alexandra82

Her er guttungen i seng og sambo er ute og fisker.
Når han kommer hjem skal vi spise brokkoligrateng og skinkebiff.

I morgen jobber sambo så lillegutt og jeg skal ut å finne den berømte lysløypa her i byen og løpe en runde der, om det går da...
Kanskje snike meg til litt rødvin i morgen kveld.

I dag kom mamma og pappa med båten sin, den skal ligge her så vi kan bruke den når vi skal ut å fiske. De bruker den bare 1 uke i året, så de mente vi kunne ha den her siden vi kommer til å bruke den mye.
Så blir det fint vær på søndag så blir det nok ut med båten.

E det graham i kveld da?

ORIGINAL: Villemo26

Her er guttungen i seng og sambo er ute og fisker.
Når han kommer hjem skal vi spise brokkoligrateng og skinkebiff.

I morgen jobber sambo så lillegutt og jeg skal ut å finne den berømte lysløypa her i byen og løpe en runde der, om det går da...
Kanskje snike meg til litt rødvin i morgen kveld.

I dag kom mamma og pappa med båten sin, den skal ligge her så vi kan bruke den når vi skal ut å fiske. De bruker den bare 1 uke i året, så de mente vi kunne ha den her siden vi kommer til å bruke den mye.
Så blir det fint vær på søndag så blir det nok ut med båten.

E det graham i kveld da?

NEI [:@]

Enda en uke uten go'gutten.

Bør man vurdere å lenke oss fast utafor Tv-Norge studioet snart eller??

I dag har jeg fått trent, kost masse med B, farta rundt i Oslo får å hente billetter og så levere de til kjøpern. Så handla inn til helgen, og nå venter jeg på at klokka skal bli 20 så starter vi kveldsstell. Så blir det sofaen og en film med taco til [:)][:)]

God helg!

Back
Topp