freda

chrichri

Forumet er livet
Mårn Mårn Mårn, jeg heter chrichri, mårn mårn mårn hva heter du?

sitter og manner meg opp med et påskeegg fra freia her (liker bare d inni da)[:-] bra start på dagen. Skal gjøre skoleskole, frem til 12 affal,hohoh...

så er d pakking for hjemreise til mor og far. Gleder meg til å kose meg lillegullet mitt nå ja[:D]

ellers må jeg jo se kvalifiseringen av hopp og hre på når jentene hopper[:D] da regner jeg med vi tuter og kjører[:D]

det er freda[:D]

Jippi, fredag!!! Og straks vinterferie [:)] Sitter på kurs nå jeg da, vi lærer om Fronter, liten pause nå.

Hørtes ut som en god frokst, chrichri! [:D]

I ettermiddag reiser vi nedover til foreldrene mine, gleder meg! Skal være der til mandag. I morgen blir det jentekveld hos ei venninne, med tapas og vin [:)]

God morgen!!

Her er mini levert i barnehagen, jeg har spist frokost å sitter nå her med dataen å skal snart hoppe i dusjen.
Skal på jobb i dag fra 15-20. Hva er det for ei tid å jobbe på da?? [:@]

Jeg chiller litt før jeg skal ta en kjapp shinings i huset for helgen, så langt som jeg kommer i alle fall, og siden skal vi på boligmesse og drømme oss bort [:D]

God formiddag jenter[:)][:)][:)][:)]

Endelig er dagen kommet som jeg har gledet meg til i ukesvis......jentetur til Trondheim[:)][:)]

Men seff er Bødeflyplass steng pga underkjølt regn[:(][:(][:(] får bare håpe at været endrer seg og at flyet kommer til Mo[:)]

Lenge siden jeg har vært her inne nå, huff skamme meg[:@]

Her om dagen var jeg i byen og kjøpte meg tre støvveletter til 399 kr[:D]weeeeeeeee det kaller jeg et kupp[:)][:)]

Nei får vel vaske litt klær siden jeg skal være borte til mandagen. Å deilig med egoisthælg[:)][:)][:)]

Ha en strålende helg alle snupper[:)]

God dag jenter [:)][:)]

Jeg har fått restene fra middagen igår i ovnen, og venter bare på at snuppa skal komme hjem fra barnehagen!
Når vi har fått i oss litt middagsmat skal vi på shopping med bf, på tide at han har egne klær til M hos seg, så slipper jeg å pakke HVER gang hun skal der [:'(][8D]

Så skal hun til pappsen sin, og jeg skal drikke vin og spise god mat med 2 venninner ikveld.. Endelig fredag [:D][:D]

Mårn mårn mårn, jeg heter vaaand, mårn mårn mårn hva heter du? [8D]

Jobbet hele dagen, skal shine litt opp her så det blir koooos med frihelg [:D][:D][:D]

God kveld er det vel nå, men svarer fordi om jeg [:D]

Her har vært en fin fin fredag der jeg gikk hjem kl 13! Deilig! Endelig ferdig med det hærsens årsoppgjøret så da unte jeg på meg ett par timer ekstra helg [:)]

Så var vi på kafe og spiste middag før vi fikk besøk av en nabo nå i kveld. Nå er mannen oppe og skal legge minstemann og eldstemann fordøyer resten av kveldsen før han også skal til sengs om en halv time-time.

Kooooselig fredag [:D]

Back
Topp