Freda´n er her

Olive76

Forumet er livet
Og jeg har endelig tilgang til min pc. Den har nemlig vært okkupert av morfar de siste dagene. De kom en tur hit (er på hytta i Selbu) og hjalp meg litt mens Far er på kurs. Veldig kjekt med hjelp, men også litt godt å være bare meg og Felix igjen.

Mormor er veldig opptatt av at Felix skal sove i sin seng. Og jeg gjorde et tappert forsøk igår og fikk ham etter 3 timers kamp til å sove 30 minutter i sengen sin. (Mormor tilbød også å prøve, hvilket resulterte i 1 stk hikstende il-sint Felix. Det er nok mor som er best allikevel (haha)). Blah. Skal ikke gi etter for mormor-press, men fikse ting på min måte!

Men nå har jeg bestilt en uke på Gran Canaria med meg, ungene og mormor. Får se hvordan det går da! Men blir kjekt med sydentur, selvom far ikke får til å komme med.

åh.. det hørtes deilig ut med gran canaria Olive... kunne trengt en tur til varmere strøk selv kjenner jeg.. kanskje lure med meg mormor på tur med jentene når jeg er hjemme i perm.. så kan morten være hjemme og passe hund... :)

Nå har jeg stekt opp kjøttdeig til nachos som vi skal ha til middag i dag.. og satt i gang en oppvaskmaskin og en vaskemaskin... har også vasket vifta på stekeovnen... og kastet litt håndklær etc fra kjøkkenet.. mye som er stygt.. godt å bli kvitt... må egentlig skifte ut alt.. men det er ikke noe jeg gidder å bruke penger på nå.. :) det kommer nok en dag at jeg får den ånden over meg også...

nå skal jeg gå til verks i kjøkkenskapene her... må få litt system.. for vi har to skap det renner ut av hver gang vi åpner dem.. ogdet er ikke noe bra!! :p så da skal jeg gå i gang der.. må bare skravle litt her først! :)

I kveld er det idol.. hurra! og min venninne skal synge som nr tre... :) blir spennende... om det blir omgjort i rekkefølgen heter hun Maria Mohn.. vi var i barselgr sammen da vi var hjemme med de eldste :)
Blir spennende å se om hun klarer å slå igjennom som artist.. hun skriver egne låter og musikk selv.. jeg syns hun er ganske flink.. men jeg er ikke helt objektiv heller.. :P

Godt å ha huset for seg selv ja, Olive - og det med sove i egen seng og sånt... foreldrene våre er litt utgått på dato i forhold til å oppdra barn, i alle fall på noen områder. Da vi var små var det kanskje uaktuelt med samsoving, mens man nå i større grad anbefaler det, så lenge foreldre og barn trives

Vi heier på Masria, Rita, 

God fredag jenter :-)
Åååå sydentur høres deilig ut Olive76 når drar dere?
Har låvet chr sydentur når sigurd har kommet.

Sove i egen senga ja blir spennede å se åssen det blir med neste mann her.
og ikke minst hvordan det blir å ha svigermor rett over veien når jeg skal gå hjemme.

I dag er mannen på Bygg reis deg på Lillestrøm med jobben sin og skal de kose seg ute etter på. Så blir kose kveld for meg hjemme i dag. Så tror det blir det samme som dere skal ha til middag i dag Trillemor. K liker ikke det så må passe på når han er borte. skal heie på Maria. både jeg og k synnes hun har en helt utrolig stemme, noe helt egent

Christian skal til bestemor noe han gleder seg kjempe masse til.Greit å ha morgen dagen til rydding og siste shingen før visning uten barn.

Ønsker alle en super fredag og helg

lenemor skrev:
Godt å ha huset for seg selv ja, Olive - og det med sove i egen seng og sånt... foreldrene våre er litt utgått på dato i forhold til å oppdra barn, i alle fall på noen områder. Da vi var små var det kanskje uaktuelt med samsoving, mens man nå i større grad anbefaler det, så lenge foreldre og barn trives

Vi heier på Masria, Rita, 

Gjett hvem som sov hos sin mor til hun fikk gips på en brukket fot som 6-årig emoticon

Eller jeg kom ruslende med puten under armen hver natt.....

Gran Canaria blir 7. januar. Har ikke vært der før. Var omtrent syden-jomfru til for 3 år siden (eller var i Agia Napa på Kypros i 1998).

Lykke til med visning i helgen fru! :)

nå har jeg laget vaffelrøre til kveldsmaten... og fått ryddet i to kjøkkenskap.. så nå går det an å åpne de uten at vi har skjold foran ansiktet.. det er ikke dumt.. :)
også har jeg lest litt i en bokserie jeg holder på med, sønnavind,og slumret halvannen time på sofaen.. det var jammen deilig.. :)

så nå skal jeg sitte her litt.. man blir trøtt av å sove... før jeg begynner å rive ost.. det utsetter jeg alltid lenge, for jeg syns det er heeeelt pyton... :P men jeg må jo fåp satt innpå maten før de andre kommer hjem.. jentene gleder seg stort til nachos i dag! :)

jeg avsluttet brått tidligere i dag - ikke lett å snike seg til forumtid når man er på jobb gitt...

Skulle si at vi heier på Maria, men jeg må innrømme at jeg ikke stemmer noe - jeg er ikke sååå engasjert.

Gran Canaria har jeg vært noen ganger - senest i februar (og så gikk jeg på den norske skolen der i halvannen måned som tiåring) - det var også der G og jeg bestemte oss for at vi skulle bli prøvere med nummer en

Spennende med visning i helga Fru - lykke til!

Her blir det taco og pils i kveld - G er hjemme fordi han som vi hadde kjøpt bil av ringte i går og fortalte at han hadde solgt bilen til noen andre (går det an???). Nåvel, G var innom rørleggerforretningen vi har brukt til rørleggerarbeid på huset i dag, for vi savner sluttfaktura, og jammen viser det seg at de har "glemt" å fakturere oss to hundre tusen, ikke hundre som G hadde anslått - så vi har ikke råd til noen bil allikevel

Nå står jeg klar med vaffelrøre - snart vaffelhjarte på barne-tv

jeg pleier ikke stemme jeg heller... stemte en gang på Kurt husker jeg.. men ikke stemt noe verken før eller etter det... før var vel heller kanskje ikke noe alternativ..

Men nå stemmer jeg.. men hadde ikke stemt om jeg ikke hadde kjent henne.. :) så ser den! :)
Vi fikk ikke tak i billetter til denne runden her.. men skal prøve å komme oss i studio om tre runder for da har mamme tidligvakt igjen, og kan sitte barnevakt... så håper hun når så langt.. blir spennende å se om låtene hun har valgt slår an.. :)

jeg gikk glipp av sangen hennes jeg - det starter jo midt i leggingen dette idol-greiene... håper hun gjorde det bra!

Back
Topp