Freaky-kult..

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Vet ikke helt om dette var bare freaky ekkelt, eller ganske kult/morsomt, men ok.
Dette kan bli litt langt men her kommer det :P
Etter middag om dagene pleier jeg å måtte trekke opp genseren min fordi jeg ikke orker at noe strammer over magen.
Tidligere har jeg nevnt til min kjære at ved sist sv.skap poppet aldri navlen min ut, ble bare flat, mest fordi navlen min er så bunnløs :P
Akkurat i dag er mannen fryktelig morsom da for han finne ut at han stikker fingeren sin nedi navlen for å se om han finner bunnen (siden magen nå har vokst endel).. Han ler så godt og sier at deeeer var jo bunnen! Så jeg måtte nesten kjenne etter selv også.
Greitnok så finner jeg bunnen av navlen, men det litt freakye er jo at jeg også godt kan dra fingeren over toppen på livmora mi.
Det var den snåleste følelsen EVER! En hard hard kant jeg kan dra fingeren over.. Ehm.. Inni navlen.. Haha
Etterpå måtte jo mannen kjenne etter også, for nysgjerrig til ikke å prøve tror jeg.

Såehm, noen andre som har gjort noe spennende nye oppdagelser i kveld? :P

Hahaha!! Så morsomt :) (Selvom jeg grøsser bare av å snakke om å ta inni navelen... Det er eeekkelt ;) ) Ingen store oppdagelser her i huset

Haha, fasinerende :-)

Gårdagens oppdagelse var nok at genseren ikke ligger tett inn til magen hele veien ned lenger.. Babykulen har kommet så godt frem at genserkanten ikke når inntil magen under der igjen - om noen skjønner? ;-)

Hehe morsomt :D

Jeg liker ikke at noen stikker fingeren inn navelen, ikke at jeg gjør det selv heller...syntes det er ubehagelig hehe, :p

heller ingen nye oppdagelser her :)

hahah så kult!! kan tenke meg det luktet godt av fingeren etterpå :P

Hehe :) har og en bunnløs navel, så må jo selvfølgelig teste :p

æsj... alle vasker vel navlen sin vel? Min lukter i alle fall ikke vondt!
Hehe jeg med bunnløs navle normalt vil påstå at det ikke alltid er like enkelt å få vasket den navlen :P er vel ca 6 år siden jeg fikk vasket den skikkelig (når jeg er så gravid at navlen er helt flater ut altså).
Hehe jeg skjønner kommentaren, var litt morsom ;)

Ingen av oss som merket noe lukt i går hvertfall :P

Haha, fasinerende :-)

Gårdagens oppdagelse var nok at genseren ikke ligger tett inn til magen hele veien ned lenger.. Babykulen har kommet så godt frem at genserkanten ikke når inntil magen under der igjen - om noen skjønner? ;-)
Jeg skjønner absolutt! Bare vent til vi blir høygravid og det er 10cm gap fra der toppen henger ned til der buksa starter :) (har et bilde fra uke 36+3 sist friskt i minne :P)

Hehe jeg med bunnløs navle normalt vil påstå at det ikke alltid er like enkelt å få vasket den navlen :p er vel ca 6 år siden jeg fikk vasket den skikkelig (når jeg er så gravid at navlen er helt flater ut altså).
Hehe jeg skjønner kommentaren, var litt morsom ;)

Ingen av oss som merket noe lukt i går hvertfall :p
hehe, joda. men allikevel... skal vel litt til før den lukter? Haha. Har også bunnløs navle, men har ikke så store fingre at jeg ikke får vasket inni:p

hehe, joda. men allikevel... skal vel litt til før den lukter? Haha. Har også bunnløs navle, men har ikke så store fingre at jeg ikke får vasket inni:p
Da har du ikke gravd dypt nok :P
Men altså, navlen i seg selv lukter vel ikke noen gang, men det kan vel av og til bli litt klamt nedi der og da lukter ikke fingeren nydusja når du tar den ut? :P

Da har du ikke gravd dypt nok :p
Men altså, navlen i seg selv lukter vel ikke noen gang, men det kan vel av og til bli litt klamt nedi der og da lukter ikke fingeren nydusja når du tar den ut? :p
Måtte jo prøve siden du spurte..hehe. Og nei, den lukter ikke vondt!=) hehe

Hahahaha, og det eneste jeg tenkte på nå var navlelo! ;)

Hehehe.. Navlekrig!;)
Jeg vil også kjenne livmoren så det der må prøves. Misunner deres dype navler:D

Back
Topp