Freaka helt ut i går!

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hormonene og pessimisten i meg kom godt til syne i går kveld. Begynte å skrike fordi jeg ikke ville ha barn, fordi det hindrer oss i mye, fordi sommerens ferie er avlyst:-(, for at vi slutta å snuse pga graviditeten, fordi vi flytter ut og må bo to mnd hos svigers for å spare, for at vi ikke vet hvor vi bor når babyen kommer osv :-( og konkluderte med at alt var pga den 'klumpen' i magen. Tårene strømmet på, kjæresten min var jo helt i fra seg.... Er jeg gal som tenker/tenkte slik på en grå 1. mai? :-P

Sent from my iPhone

Off, så fælt å føle det sånn.. Tror nok at slike tanker kan komme hos mange en gang innimellom.
Stor kos til deg

God klem til deg! :) er vel ikke så uvanlig å være hormonell. Er dette ting du tenker egentlig eller kom det bare snikende da? Ting har en tendens til å ordne seg vet du :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en god klem ! Hadde noen "krisetanker" da jeg var gravid med sønnen min, men de forsvant raskt og alt ordnet seg. Kan være greit å skrive ting ned på papir, løsninger og slikt, for det kan være lett å glemme hvordan man tenkte det skulle løse seg også ;p

Gleder meg så mye å babyen er sååå ønsker og planlagt MEN uansett så kommer det tanker med at jeg ikke klarer det, jeg vil ikke stille fult opp, jeg kommer til å svikte, hvordan vi skal gjøre det med plass og ditt og datt. Føler meg uforberedt. Husk at dette er første gang for oss, aldri gjort det før. Er helt normalt å være nervøs å fortvilt når man skal prestere 100% for aller første gang, så nei gråt bare du å la slike tanker komme å gå. Det er nok helt normalt og det kommer til å ordne seg :) Vi har god tid å dette går braaa :)

Dere kommer til å klare dere helt fint :) det er sunt å være litt vettaskremt. Det jeg mener med det er at ja, livet blir forandra, og det kommer til å komme utfordringer, opp og nedturer, men dere kommer til å tilpasse dere og omfavne det nye som kommer :) utfordringer gjør oss sterkere og det er måten vi velger å møte utfordringene på som er viktig. Så bare hyl ut og få det ut av systemet. Dette kommer til å gå kjempebra!

Er vel flere av oss som har freaka ut i forskjellige grader til samboer/ mann :-) men tar det som det kommer, alt ordner seg til slutt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp