lenemor
Forumet er livet
Og August og jeg har huset for oss selv. I går fant G ut at han sikkert reagerer på sviblene eller julestjernene vi har i hus (har to svibler og en julestjerne) for han har nøset i hele jula.... lurer på om ungene blir bedre når vi har fått kastet dem ut også jeg? Har med viten og vilje latt være å handle nettopp de blomstene fordi astma- og allergiforbundet fraråder dem når man har allergikere rundt seg, men så fikk vi en fin juleoppsats av mamma med begge deler i, og jeg har ikke hatt hjerte til å ikke ha den inne... og så har ikke vi hatt noen reaksjoner her før.
Nå tror jeg at jeg skal få med meg lillebror ut en liten tur før det er tid for hvilen hans - kom meg aldri ut i går, så i dag MÅ jeg få levert denne avføringsprøven hans på lab'en. Han har fremdeles veldig løs mage, men han har begynt å spise lit igjen nå i alle fall
Når knerten sover har jeg planer om å hive ut juletreet
Nå tror jeg at jeg skal få med meg lillebror ut en liten tur før det er tid for hvilen hans - kom meg aldri ut i går, så i dag MÅ jeg få levert denne avføringsprøven hans på lab'en. Han har fremdeles veldig løs mage, men han har begynt å spise lit igjen nå i alle fall
Når knerten sover har jeg planer om å hive ut juletreet