Fre-fre-fre-fredag

lenemor

Forumet er livet
Og August og jeg har huset for oss selv. I går fant G ut at han sikkert reagerer på sviblene eller julestjernene vi har i hus (har to svibler og en julestjerne) for han har nøset i hele jula.... lurer på om ungene blir bedre når vi har fått kastet dem ut også jeg? Har med viten og vilje latt være å handle nettopp de blomstene fordi astma- og allergiforbundet fraråder dem når man har allergikere rundt seg, men så fikk vi en fin juleoppsats av mamma med begge deler i, og jeg har ikke hatt hjerte til å ikke ha den inne... og så har ikke vi hatt noen reaksjoner her før.

Nå tror jeg at jeg skal få med meg lillebror ut en liten tur før det er tid for hvilen hans - kom meg aldri ut i går, så i dag  MÅ jeg få levert denne avføringsprøven hans på lab'en. Han har fremdeles veldig løs mage, men han har begynt å spise lit igjen nå i alle fall

Når knerten sover har jeg planer om å hive ut juletreet

God morgen!

Ser ut som om det skal bli en fin dag - på tross av snø[8D] Greit å ha den liggende - men det er jo meldt blanding av sludd og regn, og glatte veier[&:]

Jeg gleder meg STORT over at det er fredag! Skal bli godt med et par fridager igjen. Helgemodusen kom allerede i dag tidlig da jeg egentlig hadde bestemt meg for å gå til bhg og skole - men det ble bilen. Men så ble det en kjekk avskjed i barnehagen også i og med at vi hadde god tid idag[:)] Alle glade og fornøyde!

Når det gjelder de juleblomstene, lenemor, så vet jeg at ene søsteren min også reagerer veldig på julestjerner, så det er nok de han har reagert på ja. Men det er jo litt dumt at man ikke kan ha allergivennlige juleblomster - vi hadde i alle fall et veeeldig allergivennlig juletre i år[8D] (som forresten ble pakka ned sist helg[:D]).

Ha en fiiiin fredag, alle sammen!

God fredag.
I dag er begge gutta nede for telling, heldigvis så er formen min bedre. Så jeg får pleiet de syke.
Så blir nok en stille og rolig dag her.
Blir taco og film i kveld

Jeg er meget heldig. Meg og Gustav hadde omgangssyke i tur og orden igår men mannen holdt seg frisk og passet oss (men han var svært uanvendelig om natta da Gustav kastet opp - så Gustav diskvalifiserte ham og flyttet inn til meg og Malte). Mannen er hjemme idag også. Guttene er hjemme og i allt for fin form til det egentlig, men bra å bli ordentlig frisk. Og jeg er litt slapp for å si det mildtr. Graviditet og omganssyke er dårlig kombinasjon. Men NÅ skal vi bli friske alle mann. Halvdelen av husstanden har hanglet siden 10. desember!

God dag [:)]

Vært ute å kjøpt ny snømåke i dag, og måka litt snø .. Snart kommer Leah og William hjem fra pappan igjen, ser veldig frem til det asså [:D] Ellers kjenner jeg bare at kvalmen kommer bare mer og mer, og brekker meg hele tiden. Må si det er bedre å kaste opp å bli ferdig med det, enn å gå rundt å brekke seg, meeen.. det går vel over det og [:D]

julestjerner reagerer jeg også på, men det hjelper å knipe av knoppene for min del da[;)].

I dag snør det her, og jeg håepr det kommer masse, for vi vil ake og gå på ski[:D]!!!

I formiddag var jeg i begravelse. Vennina mi mista faren rett over nyttår. fikk vite for et par uker siden at han hadde kreft, så gikk det ganske fort... utrolig trist men flott begravelse. Heldigvis har tanten min fri på fredager, så hun kunne passe Lukas i mens.

Nå har vi akkurat gått en tur, og jeg har lagt Lukas. Han sover ikke enda hører jeg men håper snart han faller til ro, så jeg kan begynne på pizzaen.[:)]

God dag alle sammen!
Jeg gjør ikke noe fornuftig om dagen.. Bare ruger[:D][:D] Er forresten 35 uker idag så nå går det fort.. Har ikke forberedt noe enda, må vel snart ut på en liten shopping runde kanskje.. Skal kjøpe nytt barnesete og madrass til senga.. Mulig ny seng også da søstra mi fortsatt bruker sprinkelsenga vår til en av tvillingene. Men har da faktisk kjøpt stellebord, men det får gubben og Emil sette opp når jeg er på sykehuset[:D]
Kanskje jeg skal ta og vaske gjennom de minste babyklærne og legge i kommode i helga, gjøre noe fornuftig[:)]

Ha en fin helg folkens, og god bedring til dere som er syke.. Jeg hadde også omgangssyken her før jul, det er ikke noe godt med stor mage nei[&:]

God kveld!

Idag har vi ryddet ut jula, vasket huset og vasket klær. Deilig!

Vi gikk sammen til bhg for å hente snuppa, så ble det en del aking før vi gikk inn og lagde pizza. NAM!

Nå sover barna, og vi sitter som vanlig i sofaen med tv og pc..[8D] Koselig er det da..[:)]

God kveld!
Dagen i dag har gått så fort! Opp tiiiiidlig og få oss ut av døra og på tidligvakt.. En travel vakt, og så hente ungene i barhehagen, gå til butikken og handle, så gå hjem og lage mat til ungene.. Se barne tv, spise kvelds og så få dem i dusjen og i seng.. Så etter ungene sovna har jeg ligget som et slakt på sofaen! [:D] Tar på å være alene gitt.. Hahaha..
Nå har jeg sett Grey's Anatomy, og skal straks skype litt med min kjære samboer.. [:D]

Skype er uvurderlig altså, når man har sine nære og kjære langt unna - vi har brukt det en del så Johanna kunne snakke med mormor (og etter hvert bestefar også) - det er lettere å forstå videotelefon enn vanlig telefon, og når barna er små lærer de lettere å kjenne igjen når de ser mimikk, hører stemme, etc.

Uke 35 lakrisbåten - det er dagen August ble født det (men jeg tror terminen var feil, og at jeg var bare 34+1, det stemmer mer med fødselsvekt også) - lykke til med resten, håper dere kommer i orden før lillebror ([;)]) kommer

Her er barna i seng, det er slitsomt å ha syke barn hjemme ei uke git, og vi ligger og sløver på sofaen. Har kost oss med indisk mat, drukket litt rødvin... snart er det legetid, man vet jo aldri når ungene våkner i morgen

Lenemor: Dere hadde jo en julestjerne mange år!! hvordan var det med nysingen da? Tenker å kanskje utelukke en blomst [8D]

ORIGINAL: Actrine

Lenemor: Dere hadde jo en julestjerne mange år!! hvordan var det med nysingen da? Tenker å kanskje utelukke en blomst [8D]

vi hadde den bare ett år da... og mesteparten av tiden sto den jo uten blomst, med bare blad

Back
Topp