Fre-fre-fre-fredag!!!

lenemor

Forumet er livet
Ja, så går det plutselig mot helg igjen - for noen av oss er det selvsagt fredag hele året [8D]. Vi går også inn i siste helg i ferien til Johanna, på mandag er det barnehage igjen... skal si disse ukene har gått fort

I natt har jeg sovet så sinnsykt dårlig - G har snorket så fælt at jeg har våknet en million ganger. Ble ganske stressa da, når jeg hørte August sutre på rommet sitt klokka fem, men jammen sovnet han igjen med en gang, og sov til ti på halv sju! Himmelrike på jord altså!!!

Nå driver han og raider bordet her - ingenting får ligge i fred lenger, og fjernkontroller, mobiler og datamus er særlig utsatt for hans nysgjerrige fingre og tenner. Jeg må innrømme at jeg ikke gleder meg veldig til han går, jeg er redd det er rett rundt hjørnet. Vi må allerede fotfølge han over alt for å passe på at han ikke driver ugang

I dag skal jeg ned i Volda og få laget rette kopier (noen som vet hvor man gjør det nå - politiet? kommunen? Før gjorde jo posten det, men det er slutt for lenge siden) - jeg søker nemlig jobb. Lite å søke på, nå har jeg søkt på en 50% nattevaktstilling på en institusjon innen psykiatrien - det er ikke drømmejobben, men samtidig så er jeg ikke i noen posisjon hvor jeg kan være kresen

Hva skal dere i dag da, damer?

Her har vi faktisk sovet ganske lenge, nesten til halv åtte [:D] Alannah går nå ut i ferie, så vi skal bare kose oss frem til jeg må på jobb på stjørdal i to-tiden. Mannen kommer tidligere hjem i dag da. Er superlei av å jobbe annahver helg, men det er som med Lenemor, kan ikke være så kresen. men sjefen på jobben min i Selbu har meg i sine fremtidsplaner,  og han har sagt jeg skal komme til han når jeg ikke makter mer helgejobbing, så det er jo håp om å etterhvert bare ha en jobb. (liker jobben på stjørdal er ikke det, men tilsammen blir det litt mye, og jeg liker å være med familien min på helg[8D])

Angående rett kopi så er det vel enten sånn kopibutikk, skoler og politi ja tror jeg. Lykke til med jobbsøking, vet akkurat hvordan du har det, men det ordner seg vet du. Heldigvis er utdanninga så bred at man kan jobbe med ganske mye... (om man da ikke er så skrudd som meg som ikke orker mye "styr" på jobben da, da er det vel "litt" mindre å jobbe med) LYkke til iallfall.

Vi skal fortsette vårt organiseringsprosjekt i begge bodene og i to kommoder, så det blir forhåpentligvis flott og ryddig når alt blir ferdig (om det noengang blir ferdig da [8D][&:])

Må vel jobbe litt idag jeg. Gleder meg til innrykk fra Danmark imorgen. Har ikke sett søstra mi siden februar og ungene hennes har jeg ikke sett siden siste sommer.

Valgte faktisk å skrive preken om den frie viljen. Teksten handler om å gi slipp på det man har og følge Jesus. Interessant, ikke?

Vi er nok litt likt skrudd Monsoon - jeg har jo egentlig lyst på en 8-16-jobb, helst 60% stilling, slik at jeg slipper å ofre familietid på å jobbe kvelder, helger og høytider - men det får jeg ta etter hvert - nå har jeg behov for å få litt erfaring å slå i bordet med først. Skal se jeg ender på Rema (og for all del, ikke noe galt i det, jeg har absolutt ingen fordommer mot butikkjobbing, det er bare det at jeg først og fremst ønsker meg en jobb der jeg får brukt utdannelsen min)

Olive - jeg synes prekenen din høres interesant ut jeg - det er vel det som forbauser og facinerer meg mest med kristendommen, det med den frie vilje

I dag blir det en del vasking og pakking her hjemme for i morgen setter vi snuten mot Kristiansand[:D][:D][:D] Gleder oss masse! Skal bli utrolig deilig med litt ferie nå ja[:D]
Ellers er det bare Jørgen og jeg som er hjemme i dag og jeg tenker vi to skal ta oss en liten luftetur snart.
Ha en super dag alle sammen!

Har hatt ei god natt - var skikkelig trøtt igår etter treninga[:)] Alle små har sovet godt og eldstemann sover enda. Mannen min får etterlengtet ferie idag, han trenger det virkelig - unner han det så mye[:)] Gleder meg til å reise på ferie med "kjærsten" min (ja- og barna da[8D])[:D] Enda et par dager igjen, men idag starter jeg pakkinga for fullt.

Har ellers null planer idag - bare gå hjemme, rydde og vaske klær. Håper å få støvsuge litt rundt omkring slik at det kan se greit ut her når vi drar. Er jo såå mye kjekkere å komme hjem til et ryddig hus!

Fredagskvelden blir rolig[:)]

Halloen[:)]

I dag er jeg trøøøøøtt - Elias har begynt å våkne flere ganger om natta og skal ha mat[&o]
Etter å ha sovet rundt i over 6mnd har han plutselig fått denne uvanen... Har prøvd å gi både tytt og vann, men eneste som nytter er en flaske melk. Satser på at det er tannfrembrudd og at han er i en vokseperiode som er årsaken slik at det går over om ikke så lenge[8D]

Sander har sovet hos fetteren sin i natt, så er bare meg og Elias hjemme nå.

Planen er å vaske og rydde i dag, men har til nå kun satt på en maskin klær og oppvaskmaskinen...Gulvet må tas når minikrapylet sover - han er jo overalt[:)]

Ellers teller jeg ned til ferie, bare 10 dager til vi tar turen til Damark[:D][:D]

I dag begynte ferien for Nathalie, og det er siste arbeidsdag for gubben, så har vi ferie alle sammen[:)]!! Og på mandag reiser vi til Oslo for å besøke min søster. det skal bli koselig[:)].

I dag håper jeg vi får tatt turen til gullsmeden å henta noen skjeer som har vært til gravering, å så må vi på butikken å handle litt snacks til helgen[8D].

God fredag alle sammen[:)]

Back
Topp