fraværende ømhet

4+1=5

Flørter med forumet
Noen andre her som ikke har ømme pupper? kjenner jeg blir litt stressa siden det var det mest framtredende tegnet jeg hadde på at jeg var gravid sist.

Mine var ikke så ille ømme i starten.

Har blitt mer av det nå de siste dagene egengli.

Men det er jo forskjell fra person til person :)

Håper dem smeller til snart :P

er vel ganske normalt sikkert.. håper det gjør skikkelig vondt i dem snart så jeg kan slappe  av ;)

Det samme tenkte jeg ;)

Nå kjennes dem tunge ut og stikker i dem.

Åsså kom kvalmen for fullt i dag, men min kjære er så snill å har med solo hjem :D :D

ISKALD Solo når man er gravid kvalm, er det BESTE Som finnes!! :D

Et tips ;)

det virker som ting setter inn or fullt rundt uke 5-6 hos mange... her er kvalmen snikende når jeg er sulten og mye stikkinger/murringer i magen, ellers ingenting å sette fingeren på...

for en snill mann du har Tina pusen. :) her står mannen i skrivende øyeblikk å mekker hjemmelaget burger til meg ;)

skal huske at solo funker mot gravid kvalme ;) alt for å døyve ubehag!

Jeg har heller ikke hatt ømme pupper, før de siste par dagene.. Men nå, nå kjenner jeg virkelig at de er der :P

Jeg går tenkt det samme. Kjenner ikke noe i puppene og med de to første hadde jeg SINNSYKT ømme puppene. Da kommer det vel etterhvert :-)

Jeg er nok for kort på vei. Men klemmer og tester flere ganger om dagen for finne ut om ømheten er på vei:P Flere som tester etter ømhet?:P

Back
Topp