Fravær fra jobb

Bennyb

Flørter med forumet
Dette var min siste arbeidsuke før ferien og jeg hadde håpet å klare å jobbe igjennom hele, men nå har jeg vært hjemme siden onsdagen og hadde virkelig lyst til å dra på jobb i dag, men jeg klarte bare ikke. Men jeg får så dårlig samvittighet, jeg er ikke så kvalm og dårlig eller noe. Hatt en del vondt i hode men ikke nok til å egentlig være hjemme. Men jeg bare føler meg ikke tilstedet værende nok til å dra på jobb akkurat nå.
Noen andre som har det sånn?
Burde jeg klare å være hjemme med god samvittighet å tenke at det er kanskje det den lille i magen trenger eller burde jeg rett og slett skamme meg?
:(:sorry:

Når du først har tatt deg fri så ser jeg ingen grunn til å sitte og straffe seg selv ved å tenke at du bør ha dårlig samvittighet. Gjort er gjort og nå er det ferie. Kos deg :Heartred

Det er bare du som kjenner om du klarer en arbeidsdag eller ikke, og som det skrives over her blir du ikke i bedre form av å denge på deg selv fordi du ble hjemme. Du gir kroppen det den trenger, og når du kommer tilbake fra ferie har du forhåpentligvis ny giv å gi jobben:p

Jeg har selv vært hjemme denne uken (ons/tors) selv om jeg hadde et større ansvar torsdag. Var ikke syk i den forstand, bare samme som deg - ikke tilstede og mangel på energi. Selv tror jeg det er en reaksjon på stress, og var hjemme med god samvittighet og tok vare på meg selv og baby :Heartred

Back
Topp