Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dette var min siste arbeidsuke før ferien og jeg hadde håpet å klare å jobbe igjennom hele, men nå har jeg vært hjemme siden onsdagen og hadde virkelig lyst til å dra på jobb i dag, men jeg klarte bare ikke. Men jeg får så dårlig samvittighet, jeg er ikke så kvalm og dårlig eller noe. Hatt en del vondt i hode men ikke nok til å egentlig være hjemme. Men jeg bare føler meg ikke tilstedet værende nok til å dra på jobb akkurat nå.
Noen andre som har det sånn?
Burde jeg klare å være hjemme med god samvittighet å tenke at det er kanskje det den lille i magen trenger eller burde jeg rett og slett skamme meg?
Når du først har tatt deg fri så ser jeg ingen grunn til å sitte og straffe seg selv ved å tenke at du bør ha dårlig samvittighet. Gjort er gjort og nå er det ferie. Kos deg
Det er bare du som kjenner om du klarer en arbeidsdag eller ikke, og som det skrives over her blir du ikke i bedre form av å denge på deg selv fordi du ble hjemme. Du gir kroppen det den trenger, og når du kommer tilbake fra ferie har du forhåpentligvis ny giv å gi jobben
Jeg har selv vært hjemme denne uken (ons/tors) selv om jeg hadde et større ansvar torsdag. Var ikke syk i den forstand, bare samme som deg - ikke tilstede og mangel på energi. Selv tror jeg det er en reaksjon på stress, og var hjemme med god samvittighet og tok vare på meg selv og baby