*** FRAVÆRSRAPPORT FOR LINN OG MEG****

Trone

Gotta love ebay
VIP
Siden sjukis blir bekymret når hun ikke ser noe til meg på 5 minutt *mooohahaha* så legger jeg inn en ny fraværsrapport, i all ære til henne :P :P

Linn er nå på toget på vei ned til meg og vi kommer nok ikke til å være så hinsides mye på forumet denne helgen, heheh!!
Vi har såååååååå mye bryllupsting å holde på med samt det er jo ESC-finalen i morgen og da skal vi ha fest :) :) :) :) :) 

Så det så! :D :D Gjett om vi skal kose oss i helgen!! I morgen skal vi til beybin88 og der kommer også hårballen. Så det blir koooooooselig som alltid!! :) :)
Og på ESC-festen skal vi ha french vanillacake, thiji!! Nam!!!

Æddabædda til dere :P :P :P

Åh! Kjente jeg nesten ble litt misunnlig, men vent! Jeg skal jo være der!! :D :D :D Weeeee!!!! Hihihihihihi!!!!! Kommer til å bli en super helg! Mohahaha!!

Så nu sitter jeg på toget med pcen godt i fanget og god musikk i øret, kan jo ikke dy meg med å "rocke" litt til musikken! hehe! Så jeg får sikkert noen rare blikk i løpet a turen :p Jaja! hehe! Også er jeg så heldig som har Trone som har et godt haukeøyet til toget mitt og kan fortelle at jeg er 5 minutter forsinket ved Hokksund :p hihihihi! Søta :)

Hahhahaha!!!!!!!!!Jaja, jeg har stålkontroll hahahah!!! :P
Men nå er toget i rute igjen :) :)

Gleder meg sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå! :) :) :) :) :) :) :) :)

Sååå gøy, hva bryllupsting skal dere fikse da!?
Blir jo litt stresset av dere så har såå mye dere ordner opp i, noe jeg også må gjøre..?! :P

Vi skal bare gå gjennom permen og kjøreplanen og litt sånn snacks ;)
Og se på brudebukettholder :)

Men hun har egentlig det aller meste under kontroll. Er ikke så mye mer igjen å fikse utenom ting som skal ordnes den store helgen :) :)

Og så skal man ikke se bort i fra at vi skal se på bryllupsdvden vår også, f9z :) :) :) Weee!!!!!

Kose dere masse masse :) Høres ut som en kjempe fin helg :) 

Toget er i rute igjen og hun er fremme om 30 minutt :) :) Jeg sitter på jobb og henger jeg, hehehe!! Gidder ikke stå på jernbanen og henge. Og ialle fall IKKE i uniform, hahahah!!

Vi skal koooooose oss!! :) :) Fikk sms av snuppa nettopp at hun hadde kjøpt pringles etter skolen: " Har kjøpt det nå så vi har noe å kose oss med når Linn kommer :) "

HAHAHAAH - Kos dere masse :D:D:D

~~~~~~~friste friste friste... Vaniljepai med friske bær er snart ferdig... Mmmmmmmm~~~~~~

Vi er snart klare til ESC-fest! Med kake, snop, brus og chips! Og notatbok selvfølgelig ;)
Men først marinerte svinefileter med chiliris og salat.

Koooos dykken ;) :) :D

Hørres  ut som dåkke har ei veldig koselige helg, det e BRA!!!!

Håbe dåkke får ein fiiiiine kveld i kveld åg :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oooooh yeah :D 

Back
Topp