Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ok.. Så da har du allerede hvert igjennom prosessen.Han skal skrive under på det, og barnevernet mener det samme som meg. Har fått beskjed om å skaffe papirene han skal skrive under på, men så langt har jeg ikke funnet ut hvor jeg skal finne de![]()
Har ikke vært så mye til prosess egentlig, han har detti av planet vi andre holder oss på for å si det sånn! Har ikke hatt omsorgen for de på mange år...Ja ok.. Så da har du allerede hvert igjennom prosessen.
Men vet ikke barnevernet hvor du får dem? Ville jo tro det.
Må si meg enig i denne.Ja ok.. Så da har du allerede hvert igjennom prosessen.
Har ikke vært så mye til prosess egentlig, han har detti av planet vi andre holder oss på for å si det sånn! Har ikke hatt omsorgen for de på mange år...
Ja jeg trodde de visste det jeg også, men var ikke så mye hjelp sånn sett:/
Det er jeg veldig enig i.... Kanskje jeg er heldig å får en annen saksbehandler nå! Kan jo bli litt smårar av hele greiaSynes det var rart.
Ja ok.. Så da har du allerede hvert igjennom prosessen.
det skjønner jeg veldig godt! håper virkelig dette ordner seg fort for deg!Det er jeg veldig enig i.... Kanskje jeg er heldig å får en annen saksbehandler nå! Kan jo bli litt smårar av hele greia![]()
Tusen tusen tusen takk!! Var akkurat den jeg skulle ha! Har Googla selv, men fant den ikke:/ Nå kom det nesten en tåre her heheFant denne etter litt Googling
http://www.regjeringen.no/upload/ki.../268876-q-0199_b_samboeravtale_-utfyllbar.pdf