Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen av dere som gjør dette på dere selv? Tenker ikke på falske negler, men å bare legge lakken. Er det vanskelig? Jeg syns det ser så vanskelig ut og få den hvite lakken øverst jevn og fin....
Jeg bruker sånn teip fra deepend =) da bruker det og bli fint men har gjort det så mange ganger nå at jeg begynner å få inn teknikken =) når jeg ikke bruker teip korrigerer jeg med en q-tips med neglelakk fjerner =)
Bruker gel lakk! :) Varer 3 uker..Har fullt utstyr, men tar ikke på meg selv, min mor og jeg gjør det på hverandre! :) Bruker en flat sminkepensel med finishingwipe(alkohol) på for å korrigere den hvite linja!
Ja og synest ikke det er noe vanskelid,bare til å dra penselen med lakk sidelengs og følge linjen fra fingeren:-)
Ellers har jeg hørt at det finnes en penn med slik hvit til å tegne på,men har ikke prøvd det og vet ikke hvor det selges.....