fransk landstil? hvilken sofa???

Har denne ikke da, men liker den godt! Kunne godt tenkt meg den
Howard:

ellers er min sofa i samme farge, bare jeg har 3/4 løse puter bak. Og armlenene er rette.

Helt klart en Howard! *love*

----
Må bare legge til at vi ikke har den, men drømmer veldig om!!:)
Vi har en mørk blå sofa 2+3 seter.

dere som har hvit soffa eller veldig lys blir ikke den skikkelig fort skitten med barn??

*Frk.Mamma skrev:
dere som har hvit soffa eller veldig lys blir ikke den skikkelig fort skitten med barn??

Jo, det blir den! Ektorp har vaskebart trekk :)

vi har beige sofan med trekk som kan vaskes, men det blir jo aldri skikkelig reint, så dere som ahr hvit så får dere den vel ikke helt hvit igjen??

pottå skrev:
ka sofa har dere til kvite møbler???

Ser i mange interiørblad at de som har fransk landstil ofte har Ektorp sofaen fra Ikea som de gjerne har noen løse tepper/pledd over etc. Vaskbart trekk og ikke så dyr :)

bleiker bare det hvite stoffet når jeg vasker det, så forsvinner alle flekker :)

Primrose skrev:
bleiker bare det hvite stoffet når jeg vasker det, så forsvinner alle flekker :)

åssen gjør du det?? har så lyst på den hvite ektorp jeg også men sambo mener det blir så fort møkkete og at man ikke vill få det av, men hva bruker du for og bleie den igjen da? og har du da den bleika hvit sofan??

*Frk.Mamma skrev:
Primrose skrev:

åssen gjør du det?? har så lyst på den hvite ektorp jeg også men sambo mener det blir så fort møkkete og at man ikke vill få det av, men hva bruker du for og bleie den igjen da? og har du da den bleika hvit sofan??

Jeg henger meg på her jeg! jeg har looovet sambo at det går heeelt fint med sommer og is og en vill 1åring i hus!

mommy_to_be skrev:
*Frk.Mamma skrev:
Primrose skrev:

Jeg henger meg på her jeg! jeg har looovet sambo at det går heeelt fint med sommer og is og en vill 1åring i hus!

Jeg vurderer det samme, men må innrømme at jeg er liiitt skeptisk til at det blir pent med en krabat på 1,5år OG en liten hundevalp som er uhyre glad i å kose på fanget og i sofaen...

opp. åssen bleiker dere sofatrekket??

Back
Topp