Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dere som har hvit soffa eller veldig lys blir ikke den skikkelig fort skitten med barn??*Frk.Mamma skrev:
bleiker bare det hvite stoffet når jeg vasker det, så forsvinner alle flekker :)Primrose skrev:
*Frk.Mamma skrev:bleiker bare det hvite stoffet når jeg vasker det, så forsvinner alle flekker :)Primrose skrev:
åssen gjør du det?? har så lyst på den hvite ektorp jeg også men sambo mener det blir så fort møkkete og at man ikke vill få det av, men hva bruker du for og bleie den igjen da? og har du da den bleika hvit sofan??
mommy_to_be skrev:*Frk.Mamma skrev:bleiker bare det hvite stoffet når jeg vasker det, så forsvinner alle flekker :)Primrose skrev:
åssen gjør du det?? har så lyst på den hvite ektorp jeg også men sambo mener det blir så fort møkkete og at man ikke vill få det av, men hva bruker du for og bleie den igjen da? og har du da den bleika hvit sofan??
Jeg henger meg på her jeg! jeg har looovet sambo at det går heeelt fint med sommer og is og en vill 1åring i hus!
opp. åssen bleiker dere sofatrekket??*Frk.Mamma skrev: