Frankrike

Sess1976

Forelsket i forumet
Noen som ville høre litt om min pilgrimstur til Frankrike, så her kommer litt info...[:D]

Turen var helt fantastisk..anbefales på det sterkeste å gjøre noe slik hvis man har muligheten. Jeg startet i byen Le Puy og gikk 21 mil sør-vest til byen Concues. Meningen var at jeg skulle gå 42 mil til byen Moisac, men pga et kne ble turen halvert. Men jeg er kjempe fornøyd alikevel, med tanke på at jeg er utrent. 8 dager gikk jeg, 2.5 til 3 mil hver dag ble gått. En helt annen opplevelse enn å feriere i en bestemt by. Opplevde mange små landsbyer både høyt oppi fjellet og i trange daler. Ikke en dag var lik den andre, overnattet på gite (herberg på frank) Ulike plasser for hver dag. Kjempe flott og spennende...

Håper jeg kan fortsette ruten en annen gang, ta opp tråden der jeg stoppet og fortsette videre mot Moisac...[:)]

skal si det er sporty[:D]skikkelig tøfft gjort[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

skal si det er sporty[:D]skikkelig tøfft gjort[:D]

Da hørtes ut som ein utrulig flott tur[:)][:)]

Dette hørtes spennendes ut, har lurt på slike temareiser med vandreturer vi også, men har aldri kommet så langt.

Så spennede sess1976! Det høres ut som en ferie for meg og min mann, vi elsker å oppleve ting når vi er på ferie! [:D]

ORIGINAL: enlitenen

Så gøy da![:D] Planlagte og organiserte du det selv? Jeg har så lyst å gjøre slike utradisjonelle reiser, men har lite erfaring med det. Og kjenner ikke mange som tar slike reiser....

Jeg planla ingenting selv jeg...[;)] Bare en liten uke før avreise ble det bestemt at jeg skulle bli med min stemor på denne turen. Hun hadde planlagt den i lengre tid så jeg ble bare å slenge meg med...[:D] Tid og sted var perfekte til å la være...[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Godt å høre om positive ting om hjemmelandet mitt

Ja Frankrike er et fint land...[;)]

ORIGINAL: Ivara

Dette høres ut som en flott og annerledes ferieopplevelse [:)]

Back
Topp