Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det vet jeg Tenkte mer generelt på hygiene når det gjelder vask av salat. Alstå mer et eksempel på ting jeg ikke vil gå å mase om.Altså, når jeg vasker salaten er ikke det for å unngå toxoplasmose, men for å unngå skitt/insekter i maten. Er da flere grunnet til normal hygiene rundt mat enn akkurat det. hadde bare snakket med dem på forhånd og spurt hvordan de gjorde det. Og selv om de har katter så er jo ikke det noe problem, anbefalingen er jo at man ikke skal håndtere kattesanden. Så jeg hadde nok slappet helt av og garantert ikke følt jeg måtte bo noen andre steder.
EnigAltså, når jeg vasker salaten er ikke det for å unngå toxoplasmose, men for å unngå skitt/insekter i maten. Er da flere grunnet til normal hygiene rundt mat enn akkurat det. hadde bare snakket med dem på forhånd og spurt hvordan de gjorde det. Og selv om de har katter så er jo ikke det noe problem, anbefalingen er jo at man ikke skal håndtere kattesanden. Så jeg hadde nok slappet helt av og garantert ikke følt jeg måtte bo noen andre steder.
Hei! Min mann er fransk og vi skal dit i julen. Jeg vil da være i begynnelsen av 2 trimester. Hans foreldre har to katter, og generelt en litt annen hygienestandard enn jeg er vant til fra Norge. Frankrike brukes som eksempel av myndighetene når det gjelder toksoplasmose (80 av befolkningen..). Jeg vil ikke virke hyskterisk og nekte å dra, men lurer på om vi kanskje skal leie en leilighet selv (uten katter). Tenker at det blir slitsomt å drive å mase om å vaske salaten osv, når de normalt ikke er så nøye på det. Har dere noen tanker rundt dette? Takknemlig for tilbakemeldinger