Frankrike, sommer, for varmt?

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Trenger litt tips og råd, vi lurer på å reise til sørFrankrike i sommer sammen med ett par familier til... Men snakket med damen som skal leie oss hus i dag å hun sa det var VELDIG varmt i juli der nede :-O 35-40grader!
Det er vell litt i meste laget for minsten??
Noen som har vært der og evnt erfaring med baby i varme?! Skikkelig dumt om vi må droppe ut nå... Men orker ikke dra dit, bruke mye penger og bli sittende inne.......,,

Svigermoren min eier et hus i sør Frankrike og vi orker ikke å bruke det. Det er kun ledig i juli og det er så avsindig varmt. Jeg hadde ikke dratt, spesielt ikke med min lille gutt, han tåler overhodet ikke varme. Vi dro ned for noen år siden og da ble jeg skikkelig avsindig solbrent med solfaktor 50.

Men er det en baby som tåler varme godt så blir det annerledes.

Ok. Takk for tilbakemelding!
Jeg vet jo ikke ennå hvordan hun takler varme siden hun er født i oktober, men størstejenta tålte ikke varmen noe særlig når hun var baby...
Nå ble jeg skikkelig usikker!! Hadde ikke sett for meg en slik varme!! Tenkte rundt 30 får gå..... Hm..

Kommer vel an på babyen.. i min familie har vi reist til syden hvert år fra vi var små, og alle tåler varmen godt den dag i dag. Vi har hus i Spania, og kommer til å dra dit i månedsskiftet juli/august, og da er det fort 35-40 grader der.. men vi bor jo i eget hus med aircondition, egne rom, basseng osv + at det ligger ved havet så det er alltid litt vind. Om han tåler varmen dårlig får vi holde oss hjemme midt på dagen når det er varmest tenker jeg.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ja, tror vi ender med å dra :) Vi skal leie eget hus med Aircondition, basseng osv, så satser på at det går bra :)))

Back
Topp