Det er flere tusen franchisetakere i Norge- og det er en driftsforn som er kommet for å bli. En driver gjør i de fleste tilfeller en bedre jobb eenn en daglig leder, da driveren påvirker sitt eget resultat.
Grunnen til at jeg i det hele tatt skriver noe- ikke at det er rosenrødt, men at hun bør sjekke nøytrale sider også. Det er en fornuftig løsning for mange. Kiwi, Rema 1000, mc donalds, 7/11, Narvesen, Shell- 7/11, cmyk, og diverse klesbutikker drives under denne formen. Hvis så mange tusen drivere var så misfornøyde så kunne de bare sluttet..
Egentlig burde jeg blitt fornærma- da du så bastant nærmest hevder at det er bare tullinger som blir lurt inn i noe så forferdelig;) Men siden du dessverre har en uvane (håper du tenker over dette og endrer skrivemåte før noen tar rådene dine til seg ang viktige ting) å formulere subjektiv synsing som fakta. Din subjektive synsing er ikke fakta. Mange ganger "underbygger" du dette ved at det fremstår som om du er ekspert inneb området. Du kan synse alt du vil- men bør ikke fremstille det som fakta- da andre kan bli villedet til å tro dette. (ikke nødvendigvis bare nå men rent generelt)
jeg anser ikke diverse vikarjobbet eller kantinejobben din som en faktor som gjør at du kan uttale deg så bastant. Det virker for meg mer som du fanger opp det som passer deg, legger til litt sunn fornuft og egne meninger og voila: du har et fakta.
Dette er faktisk ikke stygt ment- håper du tenker over det. Du har en fin måte å ordlegge deg på og du er en sterk personlighet med mye kunnskap-derfor er det viktig å være klar over den evnen og kanskje påpeke mer når det er din side av en sak;) Hehe og det skal du ha: du fikk meg nettopp til å skrive et laangt innlegg med mobilen- hvilket jeg egentlig ikke liker å skrive med...