framovervendt..

lui

Glad i forumet
Då va bilsete te nathaniel satt framovervendt!!! Har hatt stoooore problemer med å kjøre pga han HATER å sitte bakover!!! Har lenge tenkt på koss me sga jørr... Vet jo at det beste e å ha han bakover,men det har skapt så sykt mangen problemer.. Blir bilsyk,spyr i bilen,ram skrike osv... Så nå sitte han framover,å det har virkelig hjolpe!!!

Såbra at d har jolpe louise:D tror nok at d hjelpe mye. D jør d vertfall me leah:D

Syns og det e bra sålenge det hjelpe. Ikkje mye kjekt når di spyr og ikkje har det godt!!

så bra det hjelper!!!!
Natalie sitter også forovervendt.

Bakovervendt er best så lenge det funker for liten og stor i bilen, ingen tvil om det. Men er ikke alltid det funker.

har du prøvd akupunktur for bilsyken? du vet det går å kurere?

plaster over navelen, bommulsdott i øret

beklager om jeg virker krass nå, ikke personlig
MEN jeg hadde aldri snudd de så tidlig når man faktisk risikerer liv og helse for det
da ville jeg prøvd alt mellom himmel og jord før jeg ga meg

om du har prøvd forskjelllige alternativer så er det ikke mye å gjøre, men stort sett så kan de fjerne bilsyken

jeg hadde heller ofret noen penger fremfor å kasnkje få ett barn med alvorlige skader eller enda værre.. uff[&o]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

så bra det hjelper!!!!
Natalie sitter også forovervendt.

Bakovervendt er best så lenge det funker for liten og stor i bilen, ingen tvil om det. Men er ikke alltid det funker.
det som funker best for liten og stor om ulykken er der, er jo bakovervendt
og om voksen må sitte litt ukonfortablet. er det ikke verdt det?
jeg skjønner folk snur forde dem spyr, MEn da burde man prøve alternativene først

man gambler med masse her, liv og helse faktisk

Folk må bare diskutera akuratt som di vil...jørr meg iingeting [:D]

Dette e et valg me har tatt,enkelt å greit [:D] Någen har null problem med onga i bil,men hos oss har det vert ett problem heilt fra han va ny født!!!

Forstår deg godt eg! [8D]
Når me reiste te sverige, så snudde me bil stolen te Emil Andre rett før haukeli for han spydde og spydde, snudde den bakover igjen da når me kom ner fra haukeli! . Når eg har sagt det te folk, så e dei sååå sjokka for at eg vil snu han på haukeli der det e så farligt! , men ka ska eg ellers jer når han spyr og spyr liksom!
Jer så du vil du, å jer det så e best for Nathaniel Andre seje bara eg [8D]

ja nå kom den diskusjonen jeg visste ville komme....

og jeg orker ikke diskutereså mye altså... for et vil alltid være uenighet om sånt..

og ja, mange er uenig med hvordan vi har snuppa i bilen. og det er IKKE snakk om at det er det å sitte komfortabelt for oss voksne som er årsaken.  Men vi har full bil, og en unge som spyr eller nihyler hele tida bakovervendt med to andre unger klint oppi er ikke funksjonelt for oss.
Dessuten har vi prøvd plaster på navene, og div annen behandling har vi faktisk ikke råd til. Og ingen slektinger står på døra og gladelig hjelper til økonomisk.. Og å kjøpe større bil er unga ikke får det så trangt er et heller ikke et alternativ hos oss.

Mi meining e at d e heilt unødvendigt å diskutera dette. Alle har sine meininger og kos d fungere.

Alle har noge å sei uansett ka d e om, for alle e forskjellige og jør forskjelligt!! Sånn e live:)

D e isje for å ver frekke eller någe som helst mot nogen, men måtte bare få d ud:F

jeg er ikke ute etter å diskutere å argumentere, men er faktisk mange som ikke prøver alternativer og bare snur ungen
og en time med akupunktur koster ikke mer 500,-

mange som ikke vet om at det lar seg fikse heller, men nå vet dere det[;)]

folk gjør som de vil uansett, og det blir jo dems problem om noe skjer, ikke noen andre sitt

men når man ser dette :
http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=4182

så er det ikke vanskelig å velge

http://www.youtube.com/watch?v=G8mFsXNXOLw

og denne

Syns du skal ha han forover om det er det som er best for dere jeg[:)] Hvis han blir dårlig, eller han sitter vondt bakover, kan det ødelegge deres respons og oppmerksomhet i trafikken. Godt det hjalp å flytte han[:)]

tror vi må også gjøre det... deter ett hat å kjøre bil nå...[&:]

takk for tips om akupunktur mot bilsyke lille nuppa! Det viste jeg ikke om.

Har aldri hatt noe problem med lillegutt i bil tidligere (sitter bakover), men nå i sommer har han spydd på tre av de siste langturene vi har hatt.. Men bare en gang hver vei da, så er egentlig ikke noe stort problem enda, og er aldri noe problem når vi bare kjører kort. Men om det vedvarer og blir verre når vi kjører på lange turer så er det med akupunktur helt klart noe som kan testes ut ja! Prøvde slike akupressurarmbånd som vistnok skal hjelpe mange, men det hjalp ikke hos oss...

ORIGINAL: MaLy

takk for tips om akupunktur mot bilsyke lille nuppa! Det viste jeg ikke om.

Har aldri hatt noe problem med lillegutt i bil tidligere (sitter bakover), men nå i sommer har han spydd på tre av de siste langturene vi har hatt.. Men bare en gang hver vei da, så er egentlig ikke noe stort problem enda, og er aldri noe problem når vi bare kjører kort. Men om det vedvarer og blir verre når vi kjører på lange turer så er det med akupunktur helt klart noe som kan testes ut ja! Prøvde slike akupressurarmbånd som vistnok skal hjelpe mange, men det hjalp ikke hos oss...
sånne bånd har ikke hjulpet meg heller (prøvde i graviditeten), men jeg vet mange som har tatt akupunktur og blitt kvitt det på en behandling
så det er absolutt verdt investeringen, og funker det ikke, har man ihvertfall prøvd alt..

ORIGINAL: plotti

Mi meining e at d e heilt unødvendigt å diskutera dette. Alle har sine meininger og kos d fungere.

Alle har noge å sei uansett ka d e om, for alle e forskjellige og jør forskjelligt!! Sånn e live:)

D e isje for å ver frekke eller någe som helst mot nogen, men måtte bare få d ud:F
neida, men det må være lov å opplyse folk
mange som ikke vet hvor farlig det faktisk er
og heller ikke hvilke alternativer man kan prøve først

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ja nå kom den diskusjonen jeg visste ville komme....

og jeg orker ikke diskutereså mye altså... for et vil alltid være uenighet om sånt..

og ja, mange er uenig med hvordan vi har snuppa i bilen. og det er IKKE snakk om at det er det å sitte komfortabelt for oss voksne som er årsaken.  Men vi har full bil, og en unge som spyr eller nihyler hele tida bakovervendt med to andre unger klint oppi er ikke funksjonelt for oss.
Dessuten har vi prøvd plaster på navene, og div annen behandling har vi faktisk ikke råd til. Og ingen slektinger står på døra og gladelig hjelper til økonomisk.. Og å kjøpe større bil er unga ikke får det så trangt er et heller ikke et alternativ hos oss.
du kan i værste fall ringe banken å be om en mnd utsettelse på lånet, så har du pengen til det den mnd[:)]

vil bare si at jeg sier dette fordi jeg bare vil være uenige osv, jeg sier det fordi jeg bryr meg om saken, og jeg vil gjerne opplyse der jeg kan
og komme med tips
så får folk ta det som de vil

er ihvertfall bare godt ment[:)]

er helt enig med deg lille nupp!!!

Back
Topp