Framgang! :)

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Begynde og likne på en liten sokk :D hehe, litt vertfall :)

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1359030370634.jpg
    uploadfromtaptalk1359030370634.jpg
    47,7 KB · Visninger: 42
Åå strikker du?? :)
Jeg strikker også, syns det er kjempe koselig! Har fortiden helt dilla på Marius mønstra :)
Å det der ser ut som en begynnelse på en sokk/lest ja ;)

Åå strikker du?? :)
Jeg strikker også, syns det er kjempe koselig! Har fortiden helt dilla på Marius mønstra :)
Å det der ser ut som en begynnelse på en sokk/lest ja ;)

Ja, prøver vertfall :) Og kosli er det! Kunne ønske eg og kunne strikke mønster, og litt vanskligare ting :( Strikk er jo så fint :D Mest lyst og strikke eit heilt sett sjølv så spira kan ha på seg heim frå sjukehuset :D (Vist vi kjem så langt)
:D

Ja det er kjempe fint med strikkeklær! Og varmer jo så godt til små :) Det finnes jo så mye fint! Her strikker jeg bare enkle ting, lester, luer, genser, osv. Har aldri prøvd meg på små strikk til baby, da maser jeg heller på mamma ;)

Så flink du er :)

Jeg kan ikke strikke.. ikke om så livet mitt avhang av det.. har prøvd, men ender alltid opp med no hullete greier.. legger til litt masker her og feller av litt masker der.. *håpløs*

Jeg strikker også :)
Ikke noe kjempeavansert, men jeg får faktisk til noe mønster og enkel fletting :)
Har store planer om å bli riktig så flink innen fødsel, er så fint med hjemmestrikket <3
Holder på med ei bukse til 5åringen i hus, når den er ferdig har jeg planer om å se på noe til spira :)
Gleder meg! :)

Turte ikke prøve meg på å strikke sokker før tidligere i høst jeg, alltid ment det ser så vanskelig ut :P
Plutselig strikket jeg votter også :P hadde også vært en "frykt" :P GØY!

Jeg går også til bestemor når jeg plages ;)
Men mønstra er ikke så vanskelig som den ser ut som når man bare skjønner forkortelsene, og alle de vanskelige ordene. Flette strikking er noe jeg ikke kan, men alt annet av mønster går bare godt. Når det kommer til å sette på armer og slik brukte jeg bestandig å gå til bestemor, nå får jeg det til selv :) Ting tar tid ;)

Koselig å strikke til de søte små kommende babyene ;)

Hvis du ser etter oppskrifter på genser med rund sal så synes jeg de er de enkleste å få til.
Du trenger å kunne rett og vrang, felling og øking ;) og det eneste som må syes er under armene, og festing av tråder.
Mønster er ikke vanskelig, bare begynn med max 3 farger om gangen og pass på at du ikke strikker mønsteret mye strammere enn resten ;) Alle som ikke kan å strikke skulle egentlig bare visst hvor enkelt det er :P

Ååhh jeg driver å strikker et baby teppe:) det klarer jeg:) ensfarga tepper å skjerf ! Vill virkelig lære meg å strikke klær:) er jo så greit med strukket klær til barnet, så blir man jo litt stolt da.

Back
Topp