Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal dit på familekurs i februar og lurer på om korleis det er på romma der? Er det noko vi bør ta med? Er det mulegheit for internett? Kan vere greitt å sjå tv på daten når ungane har lagt seg for kvelden kansje...
Broren min var der, men det er kjempelenge siden (type 80-tallet), så jeg kan ikke hjelpe med annet enn å si at jeg har hørt bare fine ting om stedet. Alltid blitt snakket om som noe positivt[:)]
Broren min var der, men det er kjempelenge siden (type 80-tallet), så jeg kan ikke hjelpe med annet enn å si at jeg har hørt bare fine ting om stedet. Alltid blitt snakket om som noe positivt[:)]
Jeg var der mange ganger da jeg var liten, men siste gangen var i 95, så det er sikkert mye som har forandret seg siden den gang. Er veldig fint der da, og det var bra standard på rommene da jeg var der i allefall[:)]
Jeg har hatt praksis der [:)] Det var ett par stk som hadde med seg pc, men jeg husker virkelig ikke om det var internett i rommene, eller ikke. Rommet hvor familiene osv bor, er jo en del større, finere og mer fancy enn de rommene man har som praksis elev, så det er godt mulig!
Synes i allefall at Frambu er ett helt fantastisk sted [:D]