Frambu (Senter for sjeldne funksjonshemninger)

@dnim

Forumet er livet
Nokon som har vore der?

Skal dit på familekurs i februar og lurer på om korleis det er på romma der? Er det noko vi bør ta med? Er det mulegheit for internett? Kan vere greitt å sjå tv på daten når ungane har lagt seg for kvelden kansje...

Blir veldig glad for svar[;)]

Broren min var der, men det er kjempelenge siden (type 80-tallet), så jeg kan ikke hjelpe med annet enn å si at jeg har hørt bare fine ting om stedet. Alltid blitt snakket om som noe positivt[:)]

ORIGINAL: Gollemor

Broren min var der, men det er kjempelenge siden (type 80-tallet), så jeg kan ikke hjelpe med annet enn å si at jeg har hørt bare fine ting om stedet. Alltid blitt snakket om som noe positivt[:)]
[;)]

Jeg var der mange ganger da jeg var liten, men siste gangen var i 95, så det er sikkert mye som har forandret seg siden den gang. Er veldig fint der da, og det var bra standard på rommene da jeg var der i allefall[:)]

Jeg var i praksis der, men det er såååå lenge siden.. Rommene vi sov på var et rom med køyesenger, men usikker på om dere foreldre har like rom.

Anbefaler deg å ta en tlf å hør i resepsjonen[:)]

Dyktige fagfolk!![:)]

Kansje eg berre skal ringe dit ja[;)] Me gledar oss veldig til å reise dit, har høyrt masse positivt om Frambu.

Jeg har hatt praksis der [:)] Det var ett par stk som hadde med seg pc, men jeg husker virkelig ikke om det var internett i rommene, eller ikke. Rommet hvor familiene osv bor, er jo en del større, finere og mer fancy enn de rommene man har som praksis elev, så det er godt mulig!
Synes i allefall at Frambu er ett helt fantastisk sted [:D]

ORIGINAL: snuppis!

www.frambu.no
Har sett der, men fant ikkje ut av det.

Takk for svar[;)]

Kjempeflott plass, fin natur, flinke folk. Har vært der flere ganger, både som elev og som ledsager.
Bare å glede seg. [:D][:D]

Back
Topp