Fragmin ved ivf

Bkno5800772

Blir kjent med forumet
Hei.

Er det noen av dere som har gått på Fragmin, blodfortynnende etter uttak?
Jeg lurer på hvor lenge jeg skal gå på dette ut i evt graviditet :happy:

Jeg gikk i to uker etter uttak, men det var pga litt overstimulering. Kommer vel an på grunnen til at du blir satt på det i utgangspunktet?

Jeg gikk på klexane.

Sluttet på det tidligere enn jeg egentlig skulle, pga kraftige blødninger. Tror jeg skulle gå på de til uke 9 egentlig.

Jeg gikk i to uker etter uttak, men det var pga litt overstimulering. Kommer vel an på grunnen til at du blir satt på det i utgangspunktet?

Legene foreslo å gi fragmin et forsøk siden vi har vært gjennom 7 forsøk tidligere for å få datteren min, og ingen forsto hvorfor det ikke skjedde noe. Ble gravid nå og skal ringe inn på fredag, får vel mer informasjon om det da:happy:

Legene foreslo å gi fragmin et forsøk siden vi har vært gjennom 7 forsøk tidligere for å få datteren min, og ingen forsto hvorfor det ikke skjedde noe. Ble gravid nå og skal ringe inn på fredag, får vel mer informasjon om det da:happy:
Gratulerer så mye :) gikk du gjennom 7 ferskforsøk før du ble gravid med din datter? :)

Står respekt av å ha vært gjennom så mange forsøk. Vi satser på at den sitter denne gangen. Du har vært gjennom nok :) jeg holder på med mitt femte ferskforsøk nå. Stimulerer med sprøyter. Hatt to fryseforsøk. Håper på at jeg blir gravid denne gangen :)

Står respekt av å ha vært gjennom så mange forsøk. Vi satser på at den sitter denne gangen. Du har vært gjennom nok :) jeg holder på med mitt femte ferskforsøk nå. Stimulerer med sprøyter. Hatt to fryseforsøk. Håper på at jeg blir gravid denne gangen :)

Det var en lang og kjedelig vei.
Håper at det klaffer for deg nå:happy: jeg fikk 2 ukers sykemelding og fragmin, kanskje det kan være noe for deg også?

Legen min mener at jeg ikke trenger fragmin og hvis jeg skal gå på det må jeg gå på det til uke 22. Frister ikke. Hvor tok du forsøkene? :=

Gikk på fragmin pga overstimulering. Slutta med det da jeg fikk negativ test, men måtte fortsette dersom jeg ble gravid. Vet ikke hvor lenge isåfall.

Legen min mener at jeg ikke trenger fragmin og hvis jeg skal gå på det må jeg gå på det til uke 22. Frister ikke. Hvor tok du forsøkene? :=

Jeg fikk fragmin først når jeg flyttet over til Porsgrunn. Veldig fornøyd der:happy:
Vært både på Ullevål og fertilitetssenteet i Oslo, og mest fornøyd med porsgrunn

Jeg fikk fragmin først når jeg flyttet over til Porsgrunn. Veldig fornøyd der:happy:
Vært både på Ullevål og fertilitetssenteet i Oslo, og mest fornøyd med porsgrunn
Jeg er på fertilitetssenteret nå. Tidligere vært på riksen. Ble du gravid på fertilitetssenteret da? :)

Gratulerer så mye :)

Gikk på det sist og får nok samme beskjed imorgen også. Fikk beskjed om å bruke det langt ut i svangerskapet (snakk om uke 30-32) om jeg ble gravid.

Back
Topp