Fra vannet gikk...

Latterfrosken

Forumet er livet
Hvor lang tid tok det fra fødselen satt i gang/da vannet gikk til barnet var ute? Artig å høre hvor lenge dere lå! Klem

De satte i gang fødselen på tirsdag, tok vannet mitt på torsdag og fredag morgen ble Lea tatt med KS. ikke noe glans eksemplar slutten min hvertfall....

Med meg gikk vannet ca kl 6 og babyen var ute etter en og en halv time.

Lykke til.

Vannet mitt gikk onsdag ca kl 13,00 og etter det tok det ca 10 timer før gullet var ute. Lurer fælt på om jeg får en kortere eller lengre fødsel denne gangen.
Klem

Vannet gikk ikke på meg bare rier som begynte.
Vannet gikk da de skullle sjekke åpning.

hos mag tok de vannet kl 9 på morgenen,utrolig ekkelt foressten føllte det rant en hel foss ut av meg, kl 17.00 begynte pressriene å kl 17.10 kom lille David til verden.. hadde en utrolig lett fødsel[:)]

Vannet mitt har gått begge de to første gangene...Men uten noen rier!
Så første gangen ble jeg satt igang dagen etter,mens andre gangen kom riene av seg selv etter ca 10 timer. Og var først fra riene de beregna tiden på fødselen!
Med førstemann tok det 4 1/2 time,mens med andremann så tok det 2 timer og et kvarter...

Med meg gikk vannet i 04-tiden og gutten min var født kl 05.38. Med andre mann kom vannet samtidig ut med henne.

ca 3 timer fra de tok vannet på meg

de satte i gang med på fredag, men det skjedde ingenting så gikk vannet på lørdags morgen og nurket kom tre timer etter [:D]

På meg har de tatt vannet begge gangene for å få fortgang i fødselen.

på første så husker jeg ikke når vannet gikk.. men andre mann tok det 25 min fra vannet gikk, til hu var ute.. 01.39 på natta [:D]

etter vanne gikk på meg så tok det 4 timer før lille jenta var ute. hele fødselen tok 15 timern så når vannet gikk så hadde jeg holdt på en stund [:'(]

Fra de tok vannet og til Frida var ute gikk det 3 1/2 time.

vannet mitt gikk 04:30, og etter det hadde jeg så og si konstante rier.. Brukte i underkant av 10 min på pressriene. og 05:50 kom Elias til verden [:D]

Back
Topp