Fra utålmodig til rolig

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
De siste to ukene har jeg vært veldig utålmodig og har håpet på fødsel hveeer dag. Har vært så sliten og lei, at alt har handlet om at han må komme ut. Jeg er fremdeles sliten, men nå har jeg funnet roen og det er sååå deilig :) Jeg er absolutt klar for at han skal komme siden jeg er 39 uker, men stresser ikke med det lengre. Prøver å nyte den siste tiden vi har sammen som par i stedet, er jo viktig det også :)
Har dere roen, eller er dere veldig utålmodige nå? :)

Jeg hadde termin 22 april, og har veldig roen. Har hele tiden vært sikker på at hun skulle komme før, men allikevel har jeg nytet hver dag. Tenker aldri "I morgen bør jeg føde, ellers klikker jeg!"
Men venner og familie er veldig uttålmodige. Det renner inn med "Føder du?" og "Kommer hun snart?!?", og jeg kan ikke ta å ringe noen uten å få "Åååå, nå trodde jeg du skulle si at du hadde født.."
Så nå ringer jeg ingen lengre, og svarer ikke på meldinger som kun inneholder spørsmål om fødsel. :P

Litt god blanding her, for å være ærlig:)
Er stort sett veldig rolig og avslappet til situasjonen, og stresser ikke med at fødselen må skje i dag.
Er heller ikke redd/bekymret for fødselen.

Men, når jeg kjenner litt ubehag osv, så føler jeg meg litt stresset og urolig....
Litt panikk følelse om du skjønner.

Er jo første gang i livet for meg.
Jeg aner ikke hva jeg går til.
Så det er nok en blanding av adrenalin og stress som kommer over meg.

Er egentlig rolig, men pga så mye smerter i kroppen den siste uken er jeg blitt veldig utålmodig, og skulle gjerne hatt henne ut, slik at jeg slipper å ha vondt.... Er 38+6 i dag, så er jo klar for å føde når som helst!

Er rolig i forhold til fødselen, da jeg har gjort dette før, stresser bare litt med tanken om vi klarer å få barnevakten opp her tidsnok og om vi rekke frem til sykehuset i tide. Men det skjer det som skjer. Skal takle det også...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er vel begge deler. Men pga smertene med bekkenet og plagene med å være så stor, håper jeg hun kommer så fort som mulig! Er såååå lei av kroppen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt god blanding her, for å være ærlig:)
Er stort sett veldig rolig og avslappet til situasjonen, og stresser ikke med at fødselen må skje i dag.
Er heller ikke redd/bekymret for fødselen.

Men, når jeg kjenner litt ubehag osv, så føler jeg meg litt stresset og urolig....
Litt panikk følelse om du skjønner.

Er jo første gang i livet for meg.
Jeg aner ikke hva jeg går til.
Så det er nok en blanding av adrenalin og stress som kommer over meg.
Jeg er så enig i det du skriver her Anna!! Den panikkfølelsen som kommer over meg når jeg kjenner på ubehag.. Veldig spesielt.. Fikk en dose av den i går, og den kommer sikkert igjen :-P hehe..

Har ikke hatt så mye tid til og være utålmodig. Men jeg vill at han skal komme iløp av 2 dager pga min lillebror sin konfirmasjon om 1 uke. Litt greit å få bort de værste etterrier osv.

Rolig. Men veldig spent da. Tenker sånn: oi, hva om vi har baby neste helg? :-O

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke termin før 29. mai, så jeg er fortsatt veldig rolig. Vil ikke ha noen fødsel enda!

Er forsåvidt rolig, prøver å slappe av og nyte dagene med storebror :) men kjenner litt på det at jeg håper han kommer snart, 13 dager til termin så det kan jo skje nårtid somhelst egentlig! Prøver å mentalt innstille meg på overtid, slik at jeg ikke blit ødelagt om det skulle skje :)

Akkurat nå føler jeg meg rolig, jeg har tenkt så utrolig mye på att nå må han komme,og like skuffet hver gang jeg har skjønt att den lille ikke kommer alikevell..

Så har jeg jo akkurat vært på sykehuset og skjært litt nedi der så nå tenker jeg han bare kan vente litt til før han kommer:) Er 12 dager til termin så vi får se..Går sikkert på overtid jeg nå tenker jeg:(

Her er det 9 dager til termin! Og frem til igår har jeg vært veldig utålmodig, og forestilt meg at hun skulle komme i april. Nå har jeg en helt ny ro, og jeg beklager meg på å gå både frem til termin og over:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp