Fra sprinkelseng til stor seng?

Skrulletulla

Gift med forumet
Gutten min hopper ut av sengen,begynner også å bli for lang til senga si,så vi tenkte å kjøpe en ny ettervert..

Jeg kunne tenkt meg en med skuffer til oppbevaring og en gjesteseng skuff,hvis jeg må velge en av delene vet jeg ikke var som er greiest??

Noen tips? kom gjerne med bilder og pris [:)]

Den va kjæmpefin. Synd at ikea er så langt unna[&:], er så dyr frakt åsså.

Fin seng ja[:)]- MEN; samler det seg ikke vanvittig mye støv bak skuffene? Noen som vet??

ORIGINAL: okt.mamma!!

Fin seng ja[:)]- MEN; samler det seg ikke vanvittig mye støv bak skuffene? Noen som vet??

er vel bare å dra de ut og støvsuge bak med jevne mellomrom det?

ORIGINAL: Skrulletulla

Gutten min hopper ut av sengen,begynner også å bli for lang til senga si,så vi tenkte å kjøpe en ny ettervert..

Jeg kunne tenkt meg en med skuffer til oppbevaring og en gjesteseng skuff,hvis jeg må velge en av delene vet jeg ikke var som er greiest??

Noen tips? kom gjerne med bilder og pris [:)]

denne har de på babykos...
Du finner mer info på siden deres:babykos.no - gå da på "LAGERSALG"

HVa er vanlig bredde på voksenseng? 75? Kunne tenkt meg 90 så det blir god boltreplass og bamseplass[:D]

HVa er vanlig bredde på voksenseng? 75? Kunne tenkt meg 90 så det blir god boltreplass og bamseplass[:D]

90 er vel vanlig... 75 blir fort veldig smalt.. er typisk hytteseng det [:D]

Oki, men den linken du la ut, der står bredde 87-og det er jo sengen. Madrassen som hører til blir jo da 80 cm. Lurer på om det er standarden. Kunne tenkt meg en med madrass på 90cm bredde. Er jo en del de 10 cm.....men må vel over til helt vanlige kjedlige voksensenger da.....[8|][:)]
ORIGINAL: Dollface™

Men snuppa - du kan jo bare kjøpe en sengehest utenom....;) Mange kjøper jo vanlige voksensenger evt med skuff under - og en ekstra sengehest som man fester på;)

Oki, men den linken du la ut, der står bredde 87-og det er jo sengen. Madrassen som hører til blir jo da 80 cm. Lurer på om det er standarden. Kunne tenkt meg en med madrass på 90cm bredde. Er jo en del de 10 cm.....men må vel over til helt vanlige kjedlige voksensenger da.....[8|][:)]
ORIGINAL: Dollface™

ikea har vel ikke 90senger tror jeg... de har litt svenske mål [8D]

jeg valgte å kjøpe en trekk ut seng på jysk jeg den har fungert kjempe fint sander fikk den til 2 års dagen sin å til sommeren går den senga videre til vesla mi å sander får enda større gutt seng som han kaller det...[:D][:D]

Back
Topp