Her gikk det over all forventning.. Vi har ikke kjøpt ny seng da, bare fjernet den ene siden på sprinkelsenga hittil, men tenker å kjøpe ny seng innen lillebror kommer i oktober;)
Første kvelden syns han nok at det var litt skummelt, men jeg hadde jo ommøblert hele rommet hans og satt inn en stort skap der i tillegg, så det var nok ikke selve senga, som var skummel... Jeg måtte sitte ved siden av senga med den ene armen inntil han til han sovnet, men da sov han hele natta igjennom uten problemer. Kvelden etter ville han også at jeg skulle sitte ved senga, men siden vi aldri haar gjort det før, ville jeg ikke gjøre det til en vane. Brukte heller litt lenger tid på å si natta og forklarte at mamma sitte rute i stua og passer på deg og det er ikke farlig. Det godtok han og slo seg til ro, sovnet innen 30 min uten protester (bare skravlet litt for seg selv)... Nå er det 2 uker og det har kun skjedd 2 ganger at han har kommet ut i stua etter ca 10 min, da har vi fulgt han tilbake til senga helt rolig og forklart at nå er det natta og du skal sove nå.. Da har han slått seg til ro med det og sovnet innen kort tid...
Jeg er helt imponert, jeg;D Var liksom forberedt på at det kunne bli en kamp...