Fra skygge til strek

Ma3

Glad i forumet
Sensommerskattene 2023
Hvor lang tid tok det for deg som testet tidlig fra "skygge etter tidsfrist" ble til en ordentlig strek på testen?

Hva tenker man ikke på som tester:hilarious:

Hvor lang tid tok det for deg som testet tidlig fra "skygge etter tidsfrist" ble til en ordentlig strek på testen?

Hva tenker man ikke på som tester:hilarious:

Fra en dag til en annen, altså ca 24 timer fra jeg følte jeg kunne skimte noe i riktig lys til at det ble strek på ekte

Testet morgen og det var så vidt noe. Tenkte det var skygge. Testet igjen på kvelden og da så det ut som en svak svak strek. Morgenen etter var det tydelig strek, men fortsatt ganske så svakt. Hos meg så jeg stigning bare fra morgen til kveld!

Takk for svar! Er det flere erfaringer der ute? Eller går det like raskt for alle?

Hadde en supersvak skygge i går tidlig, dagens test er fremdeles bare en skygge, dog en sterkere en... er vanselig å få på bilde ennå...

Er det tidlig å miste håpet? Kan det fremdeles bli noe?

Takk for svar! Er det flere erfaringer der ute? Eller går det like raskt for alle?

Hadde en supersvak skygge i går tidlig, dagens test er fremdeles bare en skygge, dog en sterkere en... er vanselig å få på bilde ennå...

Hcg øker jo ulikt fra person til person mener jeg på, noen får mye raskt og andre bruker mer tid. Jeg får mye raskt og har derfor kunnet teste ganske tidlig de to gangene jeg har vært gravid, enda det bare endte i et barn. Men om streken er sterkere så må jo det være bra. Noen tester jo sterkere på ettermiddag enn morgen også

Jeg har hatt svake steker de to siste dagene. De har ikke blitt sterkere på strimler, men likevel slo digital ut i dag. Skal ha mensen egentlig i helgen, og har hatt negative tester fram til i går. Så her virker det som det går litt seint :)

Jeg tror det alltid er håp hvis ikke tr har kommet. :) Jeg gikk fra helt blendatest til knallrosa på et par dager. (Det ble ikke testing imellom).

76FC166F-7B20-4C4D-A0FD-ACCB2B87364D.jpeg 1A26A818-96ED-40C8-A1DA-260277BC5460.jpeg

Første test om morningen, andre test på ettermiddagen. 8dpo :)

Back
Topp