fra skostr. 20 til 23...

Molly80

Forumet er livet
... på tre måneder... Håper ikke Mattis fortsetter sånn, kan bli dyrt i lengden [8|]

han har vokst for gitt..her går det ennå i str 19-20..ikke store bein.[:D]

OI, her har ho fortsatt god plass i str. 18[:D][8|]

ORIGINAL: vetlemeg

OI, her har ho fortsatt god plass i str. 18[:D][8|]

sign

Han skal først på 1 årskontroll 28., så vi har ikke målt han nøyaktig...men han er nesten 80 cm...
Han har noen klubber av noen bein og armer, han er bredbeint og høyrista som mora... Heldigvis er det finere på en gutt enn ei jente [:)]

Hoho! Da har han jammen vokst bra!
Herman bruker 20, og håper han gjør det en stund, for de eccoskoa hans var saftig dyre, hehe..

Åj, store ben ja ^^,

Her sliter vi vel i grunn med å finne små nok sko.. Eller, 18 passer vel.. Men han er ikke i nærheten av å gå enda uansett :p

ORIGINAL: tigerbebis

Hoho! Da har han jammen vokst bra!
Herman bruker 20, og håper han gjør det en stund, for de eccoskoa hans var saftig dyre, hehe..

Mattis fikk dyre sko han å, dvs. 600 kroners sko.. fikk gått litt med de, men ikke mye. Og nå har jeg to stykk skinntøfler han knapt fikk brukt også.. jaja..  må vel bare få et barn nr to da [8D][:D]

ORIGINAL: ehterg

store gutten din[:)]
vi har ikke kjøpt sko ennå, bruker bare sånn sokketøfler fra HM og stonz. så har ikke peiling på str[8|][:D]

Mattis har en tendens til å tråkke litt skjevt på ene beinet (akkurat som jeg...sukk) så da er det ektstra viktig med stive sko... men håper vi nå har kjøpt de siste for en stund. Det fine er at de er lettere å ta på de nye, og han går veldig bra i de [:)]

OI! Her har vi et hav av plass i ecco-sko i str 19... Ser ut som en klovn når ho tar de på :)
Men går jo ikke helt enda heller, så foreløpig er det "skinntøfler" og stonz det går i...

ORIGINAL: Molly80

store gutten din[:)]
vi har ikke kjøpt sko ennå, bruker bare sånn sokketøfler fra HM og stonz. så har ikke peiling på str[8|][:D]

Mattis har en tendens til å tråkke litt skjevt på ene beinet (akkurat som jeg...sukk) så da er det ektstra viktig med stive sko... men håper vi nå har kjøpt de siste for en stund. Det fine er at de er lettere å ta på de nye, og han går veldig bra i de [:)]

ja får håpe de holder en god stund da[;)]
Jon begynte jo å gå litt, men etter en del sykdom så har han bare gått inne. Men vi må vel snart til pers tenker jeg.
er jo så utolig mange flotte sko, så jeg gleder meg[:D[;)] (men ikke lommeboka[;)])

Ja, utrolig mye kule sko!! [:)] Men håper vi ikke må kjøpe nye "vanlige" sko før til våren igjen nå. Vintersko må vi vel ut og kjøpe etterhvert

Back
Topp