Fra rygg til mage!

Grete71

Forumet er livet
Endelig snudde Vetle seg SKIKKELIG fra rygg til mage, nå i kveld!!!! Plopp, der var han rundt! Uten problem! Snudde han tilbake for å se om det bare var flaks, men neida! Der var han rundt igjen!!!! Han har gjort det tidligere, men da tror jeg det bare var flaks....

Litt stolt nå!!!! [:D][:D][:D][:D]

Flink han er da [:)] Du har god grunn til og være stolt nå [:D]
Nydelig gutt du har..

det er så gøy når det skjer!!!!!!  min så skikkelig sjokka ut når han gjorde det første gang!!!!   nå vil han bare ligge på magen!!!!
flinke babyene våres

Takk takk....! [:)][:)][:)]

Så utrolig koselig da. Er bare så morro når de gjør det. De blir litt overrasket selv.
Klemmer

Ja det driver JR også og øver veldig på - gleder meg til han også klarer det..

FLINKE VETLE!!

Åja...det er så morro når de endelig gjør det!!!![:D]
Løpe frem og tilbake for å snu han igjen nå da...hehehe

Flink han er da!!!! Gratulerer til begge to[;)]

åh så koselig. Jeg gleder meg til Alexander også begynner med sånn..[:D]

ååh.. Så gøy da! Flink Vetle[:D] Snuppa ligger bare å vipper på siden, hun er så nysgjerrig på ting som skjer bak henne.. Men hun kommer ikke ordentlig over ennå!

Det kommer plutselig!!! Han har kavet en stund; lå nesten i en S-form - hodet nærmest ned på ryggen! Og kom ikke rundt! Fikk ikke overkroppen med seg. Men så plutselig var han over! Fant vel ut at det var lettere å bruke ryggen enn rompa... [8D]
Han har et leketeppe, som burde være stort nok. Lå først på ryggen, så på magen og tror dere ikke at han kom seg av leketeppet ved å snurre rundt 1 gang til! Lå bare der og kikket og sa ingenting!!! Luregutten.. [:D]

Så flinke han er  [:D]

Nataniel lå også i vinkel før han klarte det[:D]

Ja, når de først begynner å rulle så kan man finne dem hvor som helst. Kan ikke bare la de ligge på gulvet lengere.
Tihihi... men de er jo søte da.
Klemmer

Back
Topp