Fra rygg til mage

Si_lj_e_

Blir kjent med forumet
Hei.

For et par dager siden knekte vesla koden om å rulle fra rygg til mage. Nå kan jeg så vidt legge hun ned før hun ruller over. Hun er 4 mnd og litt over en uke :happy:, stas med nye epoker. Noen flere septemberbarn som er begynt å bli mer mobile? Gleder meg til utviklingen fremover :happy:,
 
Synes han var veldig nære for et par uker siden, men etter det har han ikke snudd så mye på seg når han ligger på ryggen, sparker seg litt rundt i sirkler eneste. Gleder meg til å se den videre utviklingen :joyful:
 
H
Synes han var veldig nære for et par uker siden, men etter det har han ikke snudd så mye på seg når han ligger på ryggen, sparker seg litt rundt i sirkler eneste. Gleder meg til å se den videre utviklingen :joyful:
Herlig, sikkert like før der og da:) alltid så gøy når det skjer noe nytt :)
 
Vår har gjort det et par uker allerede! Veldig stas med utvikling altså! Gleder meg til alt annet som kommer i tiden framover også :)
 
Vår har ikke vært i nærheten enda. Men vært mye plaget med skuldre og nakke. Vært hos Osteopat og fysio. Fysio mente det kunne være grunn til at hun ikke er helt der enda.
 
Lillesøster har også knekt rullekoden:woot: Hun plages fortsatt litt med at den underste armen blir i klem, så må innimellom få litt hjelp:p
Fantastisk å følge med på alt det nye de finner ut av hver eneste dag:joyful:
 
Gjort det par uker, blir 4 mnd 21 januar
Kommer å tilbake på ryggen, men skvetter endel.
Skjer mye nå rundt 4mnd.
 
Kommer seg neeeeesten helt over, bare armen som er i veien nå. Blir også 4 måneder den 21
 
Syver rullet fra rygg til mage 2 dager før han ble 3.mnd. Og rullet fra mage til rygg tre Dager etter han ble 3.mnd. :) vi trener mye på å ligge på Magen.
 
Back
Topp