Da har jeg kommet så langt som at egg ble hentet ut i går, 9 egg, så en klapp på skuldra til eggstokkene mine!
Og i dag fikk jeg vite at 6 av disse var brukbare og 4 er nå blitt befruktet!! det må da være et godt første forsøk?
Fikk også samtidig vite at jeg skal tilbake på fredag og sette inn et egg. Jeg har vært sååå utrolig rolig og avbalansert, men nå slår det meg plutselig at jeg faktisk kan ha en mulighet til å bli gravid..?! som om at det liksom først nå gikk opp for meg?
det er vårt første forsøk, så jeg har ikke alt for store forhåpninger, men det er allikevel en sjanse for det, så nå har plutselig sommerfuglene begynt å formere seg i magen og tankene snurrer rundt 
Så nå er det bare å krysse fingrene for at iallefall et av eggene fortsatt har fin utvikling til fredag og at det faktisk blir satt inn noe
Har ikke kommet så mye lengre med tankegangen og tror det hjelper på å holde roen med å ta et steg i gangen, på tross av at tankene vandrer litt på egenhånd allikavel 
Og i dag fikk jeg vite at 6 av disse var brukbare og 4 er nå blitt befruktet!! det må da være et godt første forsøk?
det er vårt første forsøk, så jeg har ikke alt for store forhåpninger, men det er allikevel en sjanse for det, så nå har plutselig sommerfuglene begynt å formere seg i magen og tankene snurrer rundt Så nå er det bare å krysse fingrene for at iallefall et av eggene fortsatt har fin utvikling til fredag og at det faktisk blir satt inn noe
Last edited: