Fra rolig og avslappet til nerver og sommerfugler i magen :-)

Lykke3

Flørter med forumet
Da har jeg kommet så langt som at egg ble hentet ut i går, 9 egg, så en klapp på skuldra til eggstokkene mine! :smiley-bounce013Og i dag fikk jeg vite at 6 av disse var brukbare og 4 er nå blitt befruktet!! det må da være et godt første forsøk? ☺️ Fikk også samtidig vite at jeg skal tilbake på fredag og sette inn et egg. Jeg har vært sååå utrolig rolig og avbalansert, men nå slår det meg plutselig at jeg faktisk kan ha en mulighet til å bli gravid..?! som om at det liksom først nå gikk opp for meg?:D:smiley-bounce022 det er vårt første forsøk, så jeg har ikke alt for store forhåpninger, men det er allikevel en sjanse for det, så nå har plutselig sommerfuglene begynt å formere seg i magen og tankene snurrer rundt ☺️
Så nå er det bare å krysse fingrene for at iallefall et av eggene fortsatt har fin utvikling til fredag og at det faktisk blir satt inn noe ☺️ Har ikke kommet så mye lengre med tankegangen og tror det hjelper på å holde roen med å ta et steg i gangen, på tross av at tankene vandrer litt på egenhånd allikavel :)

Last edited:
Så spennende!!! :-) For et flott 1. Uttak. :-) Krysser fingrene for deg videre, mye å tenke på!

Da har jeg kommet så langt som at egg ble hentet ut i går, 9 egg, så en klapp på skuldra til eggstokkene mine! :smiley-bounce013Og i dag fikk jeg vite at 6 av disse var brukbare og 4 er nå blitt befruktet!! det må da være et godt første forsøk? ☺️ Fikk også samtidig vite at jeg skal tilbake på fredag og sette inn et egg. Jeg har vært sååå utrolig rolig og avbalansert, men nå slår det meg plutselig at jeg faktisk kan ha en mulighet til å bli gravid..?! som om at det liksom først nå gikk opp for meg?:D:smiley-bounce022 det er vårt første forsøk, så jeg har ikke alt for store forhåpninger, men det er allikevel en sjanse for det, så nå har plutselig sommerfuglene begynt å formere seg i magen og tankene snurrer rundt ☺️
Så nå er det bare å krysse fingrene for at iallefall et av eggene fortsatt har fin utvikling til fredag og at det faktisk blir satt inn noe ☺️ Har ikke kommet så mye lengre med tankegangen og tror det hjelper på å holde roen med å ta et steg i gangen, på tross av at tankene vandrer litt på egenhånd allikavel :)
Så spennende. Jeg skal også sette inn på fredag. Får vite i morgen hvor mange av mine 13 egg som ble befruktet. Masse lykke til

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til ;) Hadde uttak på mandag og satte inn i dag, så nesten likt i løypa :) Spennende å følge med deg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til dere også! :) Så godt å høre at det er flere som er akkurat der jeg også er :) Siden det ikke er noen av mine venner som for øyeblikket prøver og iallefall ikke holder på med IVF, så er det godt å vite at jeg ikke er alene ;)
Hvilken klinikk er det dere er på? Jeg holder til i Tromsø :)

Jeg er på Riksen. :-)

håper det gikk bra på innsett med deg :) det gikk så bra som det kan gå med meg, men hva som skjer videre har jeg jo ikke peiling på :D

og det ble visst icsi og ikke ivf ;) heldigvis kan de gjøre utrolige ting når vi begge ikke har alt som fungerer :)

Ser det er flere sv dere som er på Riksen å Ullevål , da må dere henge dere på treff neste gang

Back
Topp