Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt med andre rogalendingerEr fra Rogaland! Meeen bosatt utenfor Oslo da jeg fant meg en østlending på Tinder for 7 år siden. 27 år og venter nummer 2!
Ikke langt unna daJeg bor på Sola Førstegangsgravid på 32 år
Hvor bor du? er du langt på vei?Ikke langt unna da
smileyen forsvantHvor bor du? er du langt på vei?
Åh kjekt, hvor i Sandnes bor du? Er også bosatt i Sandnes og er andregangs på 36 årSandnes her, 37 og venter nr1
Ikke så langt fra HøylandkirkenÅh kjekt, hvor i Sandnes bor du? Er også bosatt i Sandnes og er andregangs på 36 år
Bryne, 7+6. Og du?Hvor bor du? er du langt på vei?
Hvor holder de kurset?Bor i Stavanger 34 år og dette blir min andre. Anbefaler virkelig fødselskurset smertefri fødsel, for dere andre rogalendinger!
Okey 8+5. Alle smileyene jeg legger inn forsvinner av en merkelig grunnBryne, 7+6. Og du?
Det er Mamastork som holder det i lokalene sine i Stavanger sentrum. Samme bygg som Meretes Ultra. Jeg følte meg så trygg, forberedt og velinformert da jeg skulle føde, og det bidro sterkt til at jeg fikk en fantastisk opplevelse som førstegangsfødendeHvor holder de kurset?
Ja dersom du bruker emoji fra telefonen så gjør de det! Du må bruke emojiene på nettsiden! Trykk på de tre prikkene rett over hvor du skriver så får du opp ett smiley! Der ligger det flere å velge mellomOkey 8+5. Alle smileyene jeg legger inn forsvinner av en merkelig grunn