Fra negativt til positivt.

Jaybird

Gift med forumet
I går kveld begynte jeg å blø ganske mye. Hadde ikke vondt heldigvis. Men tenkte uansett at jeg skulle vente til i dag med å kontakte lege.
Blødde minimalt i løpet av natten, men ringte uansett til legen. Som jeg fort fant ut at hadde ferie[8D]. TYPISK!
Så kom meg på legevakta og ble henvist til gyno på sykehuset. Fikk overlegen der som gyno, så det var litt kult[8D].

Uansett så fikk jeg innvendig ul. Alt så bra ut. Var en spire der på 24mm, ca 9+5=). Grunnen til at jeg blødde var at han fant anlegg til et til foster. Så skulle visst vært tvillinger der! MAMMA HADDE RETT!!!!!
Og så mente han at jeg hadde en muskelknute bak livmor, så skulle få ekstra oppfølging. Så skal tilbake om fire uker.

Men alt i alt var det positivt! Har bare spottet litt i dag, så håper det går rett vei:D

Løøøve JAY!

wow Jay...

bra du får ekstra oppfølging då...
så krysser vi for at lille spire nr 1 ikke tar samme turen som lille spire nr 2...

Jepp. Merkelig tanke at det var to der asså.
Men (slemt å si det), er glad det bare er en der nå. Tenker økonomisk sett. Har tvilling småsøsken, og vet hva det innebærer når de er små.

HAPPY:D

ORIGINAL: Jaybird

Jepp. Merkelig tanke at det var to der asså.
Men (slemt å si det), er glad det bare er en der nå. Tenker økonomisk sett. Har tvilling småsøsken, og vet hva det innebærer når de er små.

HAPPY:D

hehehe ikke slemt... [;)]
jeg er glad for at det kun er en inni min mage og..
er i risikosonen for tvins og trillinger... så at vi får en enling er bare supert.. :)

ååååå så glad jeg ble nå, at i så fall 1 liten spire har det godt i magen din, litt trist og spesielt at det skulle vært 2, men himmel så godt å høre at alt er bra med deg !!!

Ja! Er superlettet nå! Og har så vidt spottet i dag. Så da håper vi at det går rett vei. Satt bare å gråt i går da det kom masse blod. Tørr nesten ikke tro at det skal gå bra denne gang. Men kjenner jeg begynner å få troen tilbake asså.

Tusen takk for støtten dere fantastiske januaringer!

Så bra alt er bra med den ene ivhertfall da[:D]

Trist med spiren som ikkje klarte seg, men veldig kjekt å høyre om den som gjorde det [:)] Den har bestemt seg for å bli til januar [;)]

Jepp. Bestemt liten ting det asså.
Vil ikke si at det er trist i grunn. Mener, jeg visst jo ikke at det hadde vært en til der. Så da er det ikke som om man har mistet noe. Håper du missforstår meg rett!

Så godt å høre at alt stod bra til med den lille spiren.
Trist at du mistet den ene, men skjønner at det er litt rart siden du ikke visste det var to...

Forstår deg[:D]
Grattis med den nydelige minien som har klort seg godt fast[:)][:)]

Back
Topp