Fra mor og barn til familie.

Her går det fint! Lillebror er blitt 4 uker, og vi nyter livet som tobarnsforeldre - med de gleder og frustrasjoner det medfølger ;)
Så fint!
Gratulerer så mye med lillebror :Heartred
 
Er lite her nå. Har hverken kjent festesmerter, eller hatt festeblødning, som er sikre tegn her. Bikkja, som er et minst like sikkert tegn, har heller ikke begynt å reagere. Så da har jeg slått fra meg at dette mirakuløst skulle klaffe.

Har begynt å legge planer for neste forsøk, og skal snakke med klinikken til uka.
 
Er lite her nå. Har hverken kjent festesmerter, eller hatt festeblødning, som er sikre tegn her. Bikkja, som er et minst like sikkert tegn, har heller ikke begynt å reagere. Så da har jeg slått fra meg at dette mirakuløst skulle klaffe.

Har begynt å legge planer for neste forsøk, og skal snakke med klinikken til uka.
Hei!! Er så artig at du er tilbake. Minner meg så om min første tid her inne:). Rugetiden er grusom! Med første bare visste jeg det før jeg testet, denne gangen var følelsen noe helt annet. Letet og letet etter symptomer men fant ingen! Men testen ble positiv gitt... Og tror nok vi er så rutinerte på nedturer at vi bare slår fra oss muligheten mentalt. Det kan jo forsåvidt være en god ting i dette gamet! Heier masse på deg :Heartred
 
Kontaktet klinikken, som kunne informere om at eggdonasjon ikke blir aktuelt hos dem, pga lang ventetid. Vi er blitt enige om å gjøre et forsøk med icsi. Neste forsøk skulle egentlig være i desember, men jeg tror jeg utsetter til januar. Desember er stressende nok fra før.
 
Henger litt på forumet på en søvnløs natt. Mini har drømt at vi var på et teater hvor vi "badet i flammer" , og han kom ikke ut. Stakkars liten. Sikkkert fått med seg uttrykket "badet i flammmer" fra nyhetene. Nå sover han fredelig, men mor er lys våken.

Tenker mye på neste forsøk. Er stor optimist som alltid, før forsøket Tar Dhea denne gangen, og håper det har positiv effekt på kvaliteten. Er veldig glad for at det blir icsi denne gangen. Ser ut til at forsøket blir i begynnelsen av februar, som er samme tid som da det klaffet med mini. Det gjør meg enda mer optimistisk. Skal ta meg sammen denne gangen, og prøve alle kjerringrådene jeg fulgte den gang. :D

:goodnight
 
Da nærmer det seg februar, og det som,med stor sansynelighet, blir mitt siste forsøk.

Siden november har jeg gått på Q10, DHEA, Melatonin, Ovaria comp, pluss ekstra vitaminer.
Jeg har gått ned i vekt, kuttet ut sukker, gluten og kraftig reduserte koffein den siste tiden.
Noe er vel mer dokumentert enn resten, men tør ikke utelukke noe jeg gjorde da det klaffet første gang :D
Babyklisteret står klar til bruk.
 
Da kom mensen i går, og jeg er i gang med Letrozol.
Spennende og godt å komme i gang igjen.
Litt forvirret rundt medisinvalget, men må stole på at klinikken har gode grunner for valget :)

Sæd er bestilt og betalt, og jeg har ordnet pass til hundene, så det stressmomentet er borte. :grommit:)
 
Da er jeg i gang med Bemfola, og har siste dag med Letrozol. Er veldig spent nå, på hvordan denne stimulering virker. Vil bruken av Letrozol gi færre modne follikler, og vil det evt si noe om kvaliteten på de som er klare? Lørdag er det kontroll, så håoer jeg på uttak i begynnelsen av neste uke :) Har jo en vane med å bruke lang tid på stimulering fra Stork, men da begynte jeg tidlig på Orgalutran, og det hemmet veksten. Sist var jeg klar til normal tid, så håper inderlig det skjer denne gangen også!
 
Lykke til :)
 
Så spennende det er å følge deg nå! Krysser fingrene ❤️
 
Tja, da var det tilbake til treg respons igjen da. Mange små follikler.
Ny sjekk på tisdag. Skal droppe Fyremadel i kveld, i håp om å få fortgang i veksten.
Ble ikke noe mer begeistret over regimet jeg er satt på, etter dette :shifty:
 
Back
Topp