Fra mor og barn til familie.

Hyggelig å "se deg" masse lykke til imoegen. Får du evt sette inn to ?
 
Hyggelig å "se deg" masse lykke til imoegen. Får du evt sette inn to ?
Takk. Vet ikke om jeg ønsker å sette inn to. Føler ikke at jeg er klar for dobbelt, skulle det bli full klaff. Hadde jeg ikke hatt en fra før, hadde det vært annerledes.
 
Da ruger jeg igjen. Var kun ett av eggene som hadde delt seg normalt.
Statistikken for bruk av egne egg når man er 45, er jo latterlig dårlig, så lurer litt på hvorfor jeg gjør det.
Tenker en del på ED, men har ikke helt slått meg til ro med det ennå. Blir vel over nyttår, hvis ikke det skjer et lite mirakel med dette egget. Man må jo håpe.
 
Formen er forresten elendig. Blitt skikkelig forkjøla, og veldig øm i magen. Den voldsomme hostingen er jo ikke en god kombinasjon med øm mage.

De sliter også alltid mye med å finne livmoren og komme til, ved innsett, så blir ekstra øm der nede.
 
Da ruger jeg igjen. Var kun ett av eggene som hadde delt seg normalt.
Statistikken for bruk av egne egg når man er 45, er jo latterlig dårlig, så lurer litt på hvorfor jeg gjør det.
Tenker en del på ED, men har ikke helt slått meg til ro med det ennå. Blir vel over nyttår, hvis ikke det skjer et lite mirakel med dette egget. Man må jo håpe.

Krysser alt jeg har ❤️❤️
 
Takk kjære du! Hvordan går det med dere? :)

❤️❤️

Det går greit, skal ikke klage :) Barnehage om 1 måned ca nå :nailbiting: Men blir korte dager da (10ish til 14 antar jeg) frem til sommeren :angelic:
 
Koselig å «se» deg igjen❤️ Håper du ruger på gullegget❤️❤️
 
Da ruger jeg igjen. Var kun ett av eggene som hadde delt seg normalt.
Statistikken for bruk av egne egg når man er 45, er jo latterlig dårlig, så lurer litt på hvorfor jeg gjør det.
Tenker en del på ED, men har ikke helt slått meg til ro med det ennå. Blir vel over nyttår, hvis ikke det skjer et lite mirakel med dette egget. Man må jo håpe.
Forstår at det ikke alltid er lett å holde motet oppe. Masse lykke til med rugingen! :Heartbigred
 
Hei! Så hyggelig å finne dagboka til en annen donormamma/solomor:)
Lykke til med rugetiden, krysser alt jeg har for at det var dette som var gullegget!
 
Hei! Så hyggelig å finne dagboka til en annen donormamma/solomor:)
Lykke til med rugetiden, krysser alt jeg har for at det var dette som var gullegget!
Å, så hyggelig. Hvor er du i prosessen. Det du har et 2017 barn. Søskenforsøk? :)
 
❤️❤️

Det går greit, skal ikke klage :) Barnehage om 1 måned ca nå :nailbiting: Men blir korte dager da (10ish til 14 antar jeg) frem til sommeren :angelic:
Oioi, barnehagen ja, blir en ny hverdag. Deilig å kunne ha korte dager!
 
Å, så hyggelig. Hvor er du i prosessen. Det du har et 2017 barn. Søskenforsøk? :)

Nå er det søskenforsøk ja:) Jeg skal ha andre fryseforsøk nå i november hvis alt går etter planen, ved CFC. Skulle ønske jeg slapp all reisinga, men sånn er det! Har du kontakt med andre solomødre? Det finnes et ganske stort nettverk for oss som er frivillig alene, det har jeg hatt mye nytte av.
 
Så koselig å se deg igjen her inne, Heila. Har titt og ofte tenkt på deg. Håper virkelig du trenger bare dette ene egget ❤️ Krysser fingrene!!
 
Nå er det søskenforsøk ja:) Jeg skal ha andre fryseforsøk nå i november hvis alt går etter planen, ved CFC. Skulle ønske jeg slapp all reisinga, men sånn er det! Har du kontakt med andre solomødre? Det finnes et ganske stort nettverk for oss som er frivillig alene, det har jeg hatt mye nytte av.
Enig, reisingen er slitsom!
Jeg har nære venninner som også er solomødre, og det synes jeg er fint både for meg selv, men også mini, som dermed har hele tre venner som heller ikke har pappa. :)
 
Så koselig å se deg igjen her inne, Heila. Har titt og ofte tenkt på deg. Håper virkelig du trenger bare dette ene egget ❤️ Krysser fingrene!!
Så koselig :Heartred
Hvordan går det med deg? :)
 
Så koselig :Heartred
Hvordan går det med deg? :)
Her går det fint! Lillebror er blitt 4 uker, og vi nyter livet som tobarnsforeldre - med de gleder og frustrasjoner det medfølger ;)
 
Back
Topp