Fra mor og barn til familie.

Ok, dette er skikkelig rart å si, men jeg føler meg gravid. Og da snakker jeg ikke om at jeg har masse symptomer, for det har jeg ikke. Jeg bare føler at jeg er gravid. Uff, kommer til å bli en veldig nedtur om det ikke stemmer.

Så spennende [emoji7] krysser masse masse for deg [emoji173]️
 
Uff, vet ikke hva som fikk meg til å føle meg så gravid i går...
Ingen symptomer i det hele tatt, og jeg føler meg så visst ikke gravid.
Nedfor i kveld. :(
 
❤️❤️❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️ vanskelig prosess dette, mye svingninger!! Utrolig frustrerende!!
 
Håper du tar feil[emoji173]️[emoji173]️
 
❤️❤️
 
11dpo i dag, og har for første gang røket på en strimmeltest. Den var særdeles hvit gitt. Ikke tegn til strek. Nå er jeg skikkelig irritert over å ha tatt i en slik test. Fikk jo veldig sen positiv test sist, men da mistet jeg jo. Samtidig er det jo tidlig å teste, men virker som de fleste har positiv test på denne tiden. Ble ikke mer optimist i hvert fall.
 
11dpo i dag, og har for første gang røket på en strimmeltest. Den var særdeles hvit gitt. Ikke tegn til strek. Nå er jeg skikkelig irritert over å ha tatt i en slik test. Fikk jo veldig sen positiv test sist, men da mistet jeg jo. Samtidig er det jo tidlig å teste, men virker som de fleste har positiv test på denne tiden. Ble ikke mer optimist i hvert fall.

Tidlig ennå, så mye kan fortsatt skje[emoji5] Mange som får tidlig utslag og mange som får senere[emoji5]
 
Tidlig ennå, så mye kan fortsatt skje[emoji5] Mange som får tidlig utslag og mange som får senere[emoji5]
Ja, synes jo jeg ser flest som får positivt innen denne dagen, men normalen er selvfølgelig veldig varierende. Med mini testet jeg ikke før 14 dpo, men da fikk jeg jo positiv digital.
 
Ja, synes jo jeg ser flest som får positivt innen denne dagen, men normalen er selvfølgelig veldig varierende. Med mini testet jeg ikke før 14 dpo, men da fikk jeg jo positiv digital.

Ja, er mange som får det! Men vent noen dager og sjekk igjen[emoji5][emoji5][emoji173]️[emoji173]️ håper for deg[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Ja, er mange som får det! Men vent noen dager og sjekk igjen[emoji5][emoji5][emoji173]️[emoji173]️ håper for deg[emoji7][emoji7][emoji7]
Takk, hjelper jo ikke at jeg ikke har noen symptomer. Men, nå skal jeg vente til TD tror jeg. Så får det bli som det blir.
 
Skjønner skuffelsen, men er jo er godt eksempel på å ikke få positiv før 14dpo[emoji173]️ håper fortsatt for deg!
 
Håper du får en fin overraskelse snart ❤️❤️
 
Skjønner skuffelsen, men er jo er godt eksempel på å ikke få positiv før 14dpo[emoji173]️ håper fortsatt for deg!
Takk, ja håper jeg bare er av de litt trege :)
 
Ok, da er jeg offisielt tilbake. Var usikker på om jeg skulle inn på forumet denne gangen. Blir så veldig fokusert på alt mulig, når jeg henger her inne.

Var usikkert etter forrige runde,om det kom til å bli flere forsøk. Det er gått nesten to år, og statistikken er ikke på min side.

Jeg har byttet klinikk, fra Stork til Maigaard. Nye medisiner, gjorde at jeg for første gang var klar for uttak til normal tid. Fikk ut 14 egg i går, men dessverre kun 3 befruktet. Har de klart seg, og delt seg normalt, blir det innsett i morgen.

Kjenner meg litt apatisk, og klarer ikke helt å bry meg om hva som skjer i morgen.

Går ikke dette, må jeg vurdere ICSI, for det ble jo lav befruktning første gang også. 7 av 16.

Jeg vurderer også ED. Jeg har kun frem til sommeren på meg, og har ikke tid til så mange flere forsøk. Får snakke litt med klinikken i morgen.
 
Back
Topp