godtemomsen
Lykkelig ventende <3
jeg trenger litt råd fra dere "eks ammere"[;)] jeg vurderer sterkt å slutte å amme da det bare er en evig kamp og Emil kjemper i mot hver gang han blir lagt til brystet omtrent, i tillegg er jeg ikke så fan av å slenge frem puppen der jeg evt måtte være når han skal ha mat[:)]...føler også at nå er min jobb gjort med ammingen.. har prøvd å gi han flaske med utpumpet mm og jeg slapper SÅ mye bedre av da! nå er de jo også så store at de har begynt å få grøt, og i vårt tilfelle får han til frokost og kvelds etter at han har fått mm. det som taler meg i mot med å gå over til mme er at han fortsatt spiser en gang ila natten og det og gå opp på kjøkkenet og lage flaske er ikke veldig fristende.. så her kommer det jeg lurer på:
> går det an å amme bare på natta?
> hvordan trappet dere ned med mm i forhold til spreng, og hvor lang tid tar det før puppene er mer eller mindre tomme?
> gir dere fortsatt flaske til hvert måltid eller gir dere vann før/etter grøten?
> hvilke merker har dere best erfaring med?vet at alle barn er forskjellige så må nesten bare prøve meg frem, men er helt grønn på dette området.
> hvordan gjør dere det med nattmatingen?
håper noen kan hjelpe meg :)
tuuusen takk til alle som gidder å svare [:D][:D]
> går det an å amme bare på natta?
> hvordan trappet dere ned med mm i forhold til spreng, og hvor lang tid tar det før puppene er mer eller mindre tomme?
> gir dere fortsatt flaske til hvert måltid eller gir dere vann før/etter grøten?
> hvilke merker har dere best erfaring med?vet at alle barn er forskjellige så må nesten bare prøve meg frem, men er helt grønn på dette området.
> hvordan gjør dere det med nattmatingen?
håper noen kan hjelpe meg :)
tuuusen takk til alle som gidder å svare [:D][:D]