Fra mensensmerter til rier?

Riskornet

Flørter med forumet
Jeg har det siste døgnet hatt mensensmerter som de siste timene har tatt seg opp. Sitter foran og bak i korsryggen. Hadde tenkt at det var mensen på vei om jeg ikke var 36+4 idag;)

Hodet til baby er festet og har vært det i over 2 uker. Magen synker for hver dag. Har mye kynnere, nedpress og stikinger i underlivet. I følge mensentermin er jeg 37+4 idag.

Sikkert bare modningstegn, men har noen av dere fått rier etter å ha hatt «mensensmerter» over lengre tid? :nailbiting::D

Gikk med modningsrier i en mnd sist svangerskap, ifjor. Var inn på føden 36+6. Da var de regelmessige, vonde å varte lenge som rier. Jm bestilte ambulanse å var sikker på at det var rier. Måtte ligge inne i ett døgn ca. Stoppet opp etter 6 timer ca. Å frøken ble født 3 dager på overtid.

Kjenner kroppen begynner å jobbe hardt nå også så beklager meg på noen lange uker. Er 36+5 i dag.

Gikk med modningsrier i en mnd sist svangerskap, ifjor. Var inn på føden 36+6. Da var de regelmessige, vonde å varte lenge som rier. Jm bestilte ambulanse å var sikker på at det var rier. Måtte ligge inne i ett døgn ca. Stoppet opp etter 6 timer ca. Å frøken ble født 3 dager på overtid.

Kjenner kroppen begynner å jobbe hardt nå også så beklager meg på noen lange uker. Er 36+5 i dag.
Haha, ok:woot: Det er vel mye modning som skal skje før fødselen :confused:

Jeg har hatt menssmerter til og fra i et par uker. Er i uke 36. Gikk ekstra mye på do i starten og var helt sikker på at "nå er det masse blod i trusa".

Var inne til sjekk på føden pga kynnere og de smertene siden kynnerne varte lenge og kom regelmessig + at smertene bygget seg opp. Fikk påvist bakteriell vaginose og fikk resept på behandling. Etter endt behandling fikk jeg mindre smerter.

Back
Topp