Fra mageleie til ryggleie

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Når begynner de med dette? Min kar er nå 12 uker og har begynt med dette. Er ikke uhell da han gjør det hver gang han ligger på rygg. Så lurer på, når er det normalt at babyer begynner med dette?

Har ei tulle på 10 uker og hun har rullet helt kontrollert fra mage til rygg siden hun var 4 uker.. hs fikk sjokk når hun så det..

Min gutt snurra rundt da han va 1 mnd.
Helsesøster trodde meg ikke, før e la ungen på mage og ho selv fikk se at han snurra ;)
Men andre veien venta han med til han va 6 mnd. Da filma faren han. Han måtte ha bevis :)

Min gutt snurra rundt da han va 1 mnd.
Helsesøster trodde meg ikke, før e la ungen på mage og ho selv fikk se at han snurra ;)
Men andre veien venta han med til han va 6 mnd. Da filma faren han. Han måtte ha bevis :)
Ja her gjør han det begge veier :D var første mann tidlig ute med det meste da?

Her mener jeg han begynte å rulle bevisst fra mage til rygg rundt 4 måneder. Fra rygg til mage gjorde han ikke før han var en uke unna 6 mnd.

Tror de fleste babyer snur seg i 3-4 måneders alderen :)

Min var treg. Viste lite interesse, men begynte å rulle fra rygg til mage ca 5-6mnd. Andre veien gjorde han nesten aldri, tror han syns det var vondt å skalle hodet i gulvet:p

Hu her var treg med det. Var vel 6 mnd før hu greide å rulle fra mage til rygg. Men satte seg opp når hu var 1 mnd. Så tok det først. Ingen trudde på meg og fikk kjeft av hs fordi jeg lot hu sitte.

Back
Topp