Fra mage til rygg!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
9uker og 2 dager og tulla snur seg fra mage til rygg. Har jo, pga puta ikke sett tegn til dette, men hun smatt over da hun ble liggende å trene litt...

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Så gøy :)
Her rulla han over fra mage til rygg dagen etter han ble 7 uker ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Så flink :) Hermine hater å ligge på magen, så hun blir bare liggende å kave og grine når jeg legger henne på magen :(

Så flink :) lillefrøkna ligger bare å kuleren når eg legger hun på magen. Gidd ikke å løfte hodet en gang. Men hun er flink å holde hode når vi holdere henne. Men trener litt hver dag.

Så flink :) Hermine hater å ligge på magen, så hun blir bare liggende å kave og grine når jeg legger henne på magen :(

Vært hos manuellterapaut/ kiropraktor?
Akkurat sånn du beskriver var datteren min også. Kom av en sjevhet i nakken. Kan jo være verdt å sjekke?

Så flink jenta di er! :)
Victor er 7 uker i dag og har kun snudd seg fra siden til rygg/ mage. Men det er jo ikke så vanskelig akkurat. ;)
Haha. Til dere som sliter litt med å få barna til å trene. Kanskje verdt å forsøke å ligge foran dem og riste på en rangle/ fargerik leke som kan være morsom å se på etc?

Vi har en babygym fra tiny love med blomster som blinker og han glemmer at han trener når jeg skrur på den :)
I tillegg er han veldig glad i et speil vi har med sang og blinkende lys. Fanger oppmerksomheten. :)

Eg ligger forran henne hele tiden. Ligger henne gjerne på stuebordet slik at eg sitter i høyde med henne, men hun gidd rett og slett ikke å løfte hodet... :oops:

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Hu min var 4 uker og 1 dag da hu begynte og hu gjør det ennå :p hu er super sterk

Han her rulla fra mage til rygg for en uke eller to siden, men jeg tror det mer var "uhell" fordi hodet ble litt tungt :p Det har skjedd noen ganger etter det og.. Er ikke såå glad i å ligge på magen, men når han ligger på brystet mitt går det fint og kan ligge lenge å kikke, og jeg syns han virker kjempesterk i nakken :) Han kan godt ligge på magen, men ikke like lenge..

Back
Topp