Fra mage til rygg:)

Monsim

Forelsket i forumet
Lillegutt har fått ligge litt mer enn vanlig på matten på gulvet denne uken. Så begynte han å prøve å snu seg fra mageleie til rygg, og klarte det til slutt helt selv:) Må si at sånne milepæler gjør mamma'n hans stolt<3 storebror klarte dette da han var 3 1 2 måned, mens lillebror klarte det 1 måned før. spennende å se videre utvikling, nå skjer det noe nytt hver dag:)>

Så moro:) Når er det vanlig at de snur andre veien?

Lillemann her har gjort det et par ganger, men nå har han begynt å legge armene sånn at han ikke har sjans til å komme rundt uten å brekke dem. Men teknikken kommer vel etter hvert.

Selmaen skrev:
Å så stas, jenter! flinke barn:-) her er det nok en stund til enda...;-)

Sign!! :D

lille frøkna her snudde seg fra mage til rygg på 12 ukerskontrollen hos hs. Det var stor stas.. hun kaver nå også veldig for å få til fra rygg til mage og det er nesten som hun klarer det. Herlighet..synes hun kan vente litt jeg og bare ligger der når jeg legger henne ifra meg..:P

Lillegull her gjør det i perioder... men så finner han på noe nytt med hendene sine, slik at de kommer i veien når han skal rundt! da er det en som blir sinna kan dere tro  Det er helt fantastisk når nye ting skjer, selv om jeg synes tida går aaaaalt for fort'!

Sønnen min snur seg til stadighet. :)

Back
Topp