Jeg trenger en hårklipp. Jeg holder på å bli GAL av håret mitt, klarer det ikke lengre. Har hatt samme frisyre bare i forskjellige lengder (små forskjeller) siden jeg var 13/14 år ! Før dette hadde jeg korte guttefrisyrer mer eller mindre bestemt av mine forelde. Nå vil jeg klippe meg kort igjen, selv om det skremmer vettet av meg ! Jeg tenker en stil som er med veldig sideskille, veldig kort hår på ene siden, men ikke helt sidecut. Andre siden som også blir mye på toppen siden det blir mer hår grunnet skillet, skal være litt lengre, og med sideliggende pannelugg. I nakken skal det være ca 5 cm som "henger" rett ned og lengre opp i bakhodet blir det litt lengde som dras fremover mot topp/side. Den er inspirert av en kjendis.
Det jeg er redd for er at insiprasjonen er tynn, både kroppslig og i ansiktet, og rett og slett vakker. Tror dere jeg som har litt rundere ansikt og litt ekstra på kroppen kan klare en slik frisyre godt ?
Trenger litt vurdering/tips/oppmuntring ;p
Det jeg er redd for er at insiprasjonen er tynn, både kroppslig og i ansiktet, og rett og slett vakker. Tror dere jeg som har litt rundere ansikt og litt ekstra på kroppen kan klare en slik frisyre godt ?