Fra lang til kort frisyre ?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Jeg trenger en hårklipp. Jeg holder på å bli GAL av håret mitt, klarer det ikke lengre. Har hatt samme frisyre bare i forskjellige lengder (små forskjeller) siden jeg var 13/14 år ! Før dette hadde jeg korte guttefrisyrer mer eller mindre bestemt av mine forelde. Nå vil jeg klippe meg kort igjen, selv om det skremmer vettet av meg ! Jeg tenker en stil som er med veldig sideskille, veldig kort hår på ene siden, men ikke helt sidecut. Andre siden som også blir mye på toppen siden det blir mer hår grunnet skillet, skal være litt lengre, og med sideliggende pannelugg. I nakken skal det være ca 5 cm som "henger" rett ned og lengre opp i bakhodet blir det litt lengde som dras fremover mot topp/side. Den er inspirert av en kjendis.

Det jeg er redd for er at insiprasjonen er tynn, både kroppslig og i ansiktet, og rett og slett vakker. Tror dere jeg som har litt rundere ansikt og litt ekstra på kroppen kan klare en slik frisyre godt ? :) Trenger litt vurdering/tips/oppmuntring ;p

Kan du ikke legge ut et bilde av hvordan frisyre du mener så kanskje det blir litt enklere å gi deg svar:-)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Det trur jeg absolutt, litt vanskelig å si uten å se bilde. Men jeg er også ganske rund i ansiktet, kroppen og forsåvidt. Men da jeg hadde sånn frisyre, fikk jeg mye positive kommentarer :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan du ikke legge ut et bilde av hvordan frisyre du mener så kanskje det blir litt enklere å gi deg svar:)

Bilde av frisyren lagt ut. Håper du ser det, første gang jeg legger ut bilde her ;p

Det trur jeg absolutt, litt vanskelig å si uten å se bilde. Men jeg er også ganske rund i ansiktet, kroppen og forsåvidt. Men da jeg hadde sånn frisyre, fikk jeg mye positive kommentarer :)

Skjønner det er litt vanskelig å vurdere/se for seg. Har lagt ut bilde av frisyren nå i alle fall :) Bra du fikk mange positive kommentarer ! :)

Synes du skal gå for det jeg hvis det er sånn du vil ha:-) synes frisyren var fin jeg:-)

Jeg hadde tatt med meg bilder av hvordan jeg ser for meg frisyren til frisøren. De kan ofte gi deg tilbakemelding på om dette blir bra eller ikke, også kan de komme med inspill :)

Kjør på! Den var fin, bare hugs på at den må styles mer enn ved langt hår. Frisyra kan ha en smalende effekt på ansiktet. Ofte er man redd for at det runde kommer mer fram, men det er ikke alltid tilfelle :-) ( jeg er frisør)

Jeg hadde tatt med meg bilder av hvordan jeg ser for meg frisyren til frisøren. De kan ofte gi deg tilbakemelding på om dette blir bra eller ikke, også kan de komme med inspill :)

Har tenkt litt på det samme, så tenker jeg må ha med noen "backupbilder" også i fall de mener dette ikke er mulig å gjennomføre. Men forelsket meg helt i den sorten der, så er vanskelig å finne andre alternativer.. ;p

Kjør på! Den var fin, bare hugs på at den må styles mer enn ved langt hår. Frisyra kan ha en smalende effekt på ansiktet. Ofte er man redd for at det runde kommer mer fram, men det er ikke alltid tilfelle :) ( jeg er frisør)

Ja, elsker egentlig å style håret mitt, men på grunn av at jeg er så lei og overgitt over det jeg har nå blir det bare satt opp i en stor, stygg klump midt oppå bakhodet ;/ Godt å høre at det kan ha motsatt effekt på ansiktet enn hva man frykter ! Tror jeg satser ! :D

Jeg hadde en noe lignende hårfrisyre, har en del ekstra på kroppen og er litt rund i ansiktet, og jeg syntes så absolutt jeg kledde det :) Om du vil så kan jeg legge med et bilde av hvordan det så ut på meg. Eneste forskjellen var at jeg ikke hadde ujevn lengde på begge sidene, valgte heller å ha det kortere bak enn foran :)

Jeg hadde en noe lignende hårfrisyre, har en del ekstra på kroppen og er litt rund i ansiktet, og jeg syntes så absolutt jeg kledde det :) Om du vil så kan jeg legge med et bilde av hvordan det så ut på meg. Eneste forskjellen var at jeg ikke hadde ujevn lengde på begge sidene, valgte heller å ha det kortere bak enn foran :)

Så bra ! :) Vil gjerne se ja :D

Her hadde jeg også sidecut, noe jeg digget men ikke digger like mye nå som den holder på å vokse ut ;)

Det var veldig pent og du kledde det veldig godt ! :) Tror muligens vi er ganske lik i ansiktsform, så nå føles det enda litt tryggere. Tror jeg gjør det ! :p

Det var veldig pent og du kledde det veldig godt ! :) Tror muligens vi er ganske lik i ansiktsform, så nå føles det enda litt tryggere. Tror jeg gjør det ! :p
Hopp i det! Går alltid tilbake til slike frisyrer jeg, etter jeg fant ut at jeg kledde det så har det blitt en stor favoritt :D Og så digg å ha kort hår når man vasker det, er så fort gjort ;)

Legg inn et bilde når det er gjort da. Evt bare sensurer ansikt om du ikke vil bli gjenkjent :)

Hopp i det! Går alltid tilbake til slike frisyrer jeg, etter jeg fant ut at jeg kledde det så har det blitt en stor favoritt :D Og så digg å ha kort hår når man vasker det, er så fort gjort ;)
Legg inn et bilde når det er gjort da. Evt bare sensurer ansikt om du ikke vil bli gjenkjent :)

Det skal jeg ! Bare å få time ! ;) Hadde veldig langt hår ei stund, men så klipte jeg det til skuldrene en gang, og etter det gjorde jeg det mange ganger, det ble liksom en ny standard. Men nå trengs det noe HELT nytt :) Gleder meg til å stelle med ny frisyre. Bilde skal jeg ordne når jeg har vært hos frisøren ;)

Back
Topp