Fra kvalm til ikke kvalm?

shewolf

Gift med forumet
Hva skjer? Først var jeg kjempekvalm i noen dager. Og nå har jeg hatt 2 dager så å si uten kvalme!

Flere som har opplevd det?

Jeg trodde at når man først ble kvalm, var man kvalm frem til uke 12 ca. eller lengre...

det er vanlig å ha gode dager innimellom :)

Jeg har hatt gode dager fra 18 mai med null kvalme. Deilig :-) nå har jeg bare sulten ofte, ømme og svie pupper om natta, tisse ofte og ellers lukt og smaken e forsatt elendig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva skjer? Først var jeg kjempekvalm i noen dager. Og nå har jeg hatt 2 dager så å si uten kvalme!

Flere som har opplevd det?

Jeg trodde at når man først ble kvalm, var man kvalm frem til uke 12 ca. eller lengre...
Ja jeg har det helt likt :-/

Var kvalm et par dager før testdagen og selve testdagen, vært i fin form etter det. Men kan fort bli kvalm om jeg spiser fort. Er mye sulten, men orker ikke så mye mat. Brekker meg lett og har halsbrann fra en annen verden. Trodde halsbrann kom litt senere jeg, så detta kan jo bli spennende.

Leste på jordmorsiri.no at det er helt normalt med symptomer som kommer og går :)

Er slik her også, akkurat hatt to uker med kvalme heeele døgnet mens nå siste 2-3 dagene har det forandret seg ltit...nå er jeg bare kvalm om jeg er sulten og ettermiddag/kveld.

Jeg hadde fri fra kvalmen nå i helgen, og utnyttet muligheten til å hente oss litt inn igjen på andre forsømte "områder" ;)

Idag...kvalm igjen :( burde vel snart forsøke å stå opp!

Jeg hadde et par gode dager uten kvalme og blei litt stressa av det, men så kom kvalmen tilbake + litt til.. Så prøv å nyt de gode dagene sier jeg ;) Det skal jeg prøve på om jeg blir heldig å få et par kvalmfrie dager igjen! ;)

Dagen i dag er også veldig bra! Nesten ikke kvalm, bortsett fra om morgenen. Men får jo i meg frokost nå, og det er jo helt supert! Håper ikke kvalmen kommer tilbake!

Back
Topp