Fra jubel til klaging...

mia1986

Elsker forumet
Visste ikke helt hvor dette innlegget skulle plasseres :-P
Startet dagen kl halv 7 da kommende storesøster på 3,5 våknet. Ba mannen om å ta henne så jeg fikk sove litt (det skjer ca en gang i halvåret!), og det gjorde han :-) Sovnet igjen etter en liten stund, og en dotur. Ble vekket igjen kl ni av at snuppa stormet inn til meg, men den drøye timen ekstra var fantastisk :-D

Så etter en rolig morgen og frokost så går jeg i gang med å bake ostekake til farsdagen i morgen. Det er sambos favoritt! Har med jenteungen som i grunnen bare maser og kløner mer enn jeg orker akkurat nå med mine hormoner. Og baby bestemmer seg for at NÅ skal hun være lys våken og bruke alle deler av kroppen min som bokseputer :-P Så når det koker som mest så kommer jeg på at jeg har glemt å halvere vannet i geléen... :-( Blir jo helt satt ut at meg selv! Har bakt denne kaken uendelig mange ganger!! Så nå er piffen gått helt ut av meg, jeg sitter på sofaen med bena på bordet og har så og si gitt opp den dumme kaken...! *Rive seg i håret*
98a4e8297c9f10e4153f1d049f4b6735

La geleen stivne litt så går det helt greit å ha den på kaka

Sender en god klem, du er ikke alene!

Så utrolig kjedelig når man gjør feil! Jeg er som deg, da gir jeg lett bare opp:p

Du er ikke alene i hormonrusen,anner ikke hvor mange ganger jeg har gått på den bare i dag!

men skjønner også frustrasjonen ved ostekaken, det funker helt bra å la den stivne litt før du har den i røra;)
håper du føler deg bedre ;)

Yepp! Kjenner igjen det!! Bakte pizzasnurrer som så mer ut som vulkanutbrudd-boller :p Var i grunn litt unødvendig deppa etterpå!!

Søte, fine, forståelsesfulle damer! <3 Kaken stivnet faktisk, og den bør jo være ok på smak, er jo nok sukker i den ;-) Så det har gått greit til tross for en dårlig start :-)

Back
Topp